شوخی کثیف در رختکن با امباپه  + فیلم واکنش آقای گل به نقاب تمسخر آمیز !
حجم ویدیو: 5.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

 کادوی عجیب سیلوا به امباپه در رختکن همه با ماسک لاکپشت در فضای مجازی پر بازدید شد.

بحث انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید داغ ترین بحث این روزهای فوتبال اروپاست. رئال مادرید با حضور امباپه سه سال پس از رفتن رونالدو می تواند دوباره صاحب یک کهکشانی شود. مهاجم 22 ساله در شبکه های اجتماعی القاب مختلفی را دارد و هم تیمی هایش در پی اس جی لقب هایی مثل "دوناتلو" یا "لاک پشت نینجا" را  برایش انتخاب کرده اند.

کیلیان امباپه در سال 2017 با 180 میلیون یورو از موناکو به پی اس جی ملحق شد و با این تیم به فینال چمپیونزلیگ رسید و قهرمان لیگ فرانسه شد. این بازیکن به خاطر ظاهرش با یکی از شخصیت های کارتون معروف " لاک پشت های نینجا" مقایسه می شود. حتی در ویدیویی که چند سال پیش وایرال شد، تیاگو سیلوا مدافع برزیلی سابق پی اس جی ماسکی با چهره لاک پشت نینجا را روی بسته ای با برند دیور به امباپه هدیه داد و از مهاجم فرانسوی خواست تا این ماسک را روی صورتش بزند.  بعد از ان کم کم همین لقب روی امباپه ماندگار شد. دوناتلو یکی از شخصیت های اصلی کارتون های لاک پشت نینجا است و به همین خاطر این لقب هم برای امباپه استفاده می شود.

امباپه در دوران فوتبالش چهار قهرمانی لیگ فرانسه، یک قهرمانی جام جهانی ، دو قهرمانی جام حذفی فرانسه، یک جایزه پسر طلایی و دو کفش طلای فرانسه را کشف کرده است که برای بازیکنی که هنوز 23 ساله نشده افتخارات زیادی است.

کدخبر: 855483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟