ایوانا نول کیست؟

به گزارش رکنا، ایوانا نول Ivana Knoll متولد 16 سپتامبر 1992، سن: 30 سال یک مدل معروف کروات، دختر شایسته سابق کرواسی، اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی، خالق محتوا، چهره رسانه ای، شخصیت تلویزیونی و کارآفرین اهل فرانکفورت آلمان است. این مدل زیبا در کشور به دلیل محتوای مدلینگ شگفت انگیزش در شبکه های اجتماعی شناخته شده است. طبق پروفایل اینستاگرام خود ایوانا، او موسس و مالک یک برند پوشاک به نام Wearknolldoll (Knolldoll) است. جدا از این، او یک تولید کننده محتوا و تأثیرگذار رسانه های اجتماعی است.

تحصیلات ایوانا نول Ivana Knoll

پس از تحقیق فراوان متوجه شدیم که او در روز چهارشنبه 16 سپتامبر 1992 در فرانکفورت آلمان به دنیا آمد. او 7 سال اول کودکی خود را در فرانکفورت گذراند. پس از آن به بوسنی و هرز گوین نقل مکان کرد. در حال حاضر، Knöll در زاگرب در کشور کرواسی زندگی می کند.

اگر در مورد سن او صحبت کنیم، ایوانا 30 ساله است. او از کودکی به مدلینگ علاقه داشت. طبق گزارش رسانه ها، نول برای تحصیلات اولیه خود در مدرسه بین المللی آمریکایی یانگون شرکت کرد.

پس از آن، او خود را در Sveuciliste u the Rijeci / دانشگاه Rijeka ثبت نام کرد و تحصیلات خود را در این دانشگاه به پایان رساند. او در سنین جوانی وارد صنعت مدلینگ شد. امروزه او یک مدل مشهور و شخصیت اینترنتی است.

خانواده، ملیت و قومیت ایوانا نول Ivana Knoll

طبق منابع، ایوانا از پدر و مادر کروات متولد شده است. با این حال، ایوانا نام والدین و خواهر و برادرش را فاش نمی کند. بر اساس گزارش ها، پدر او یک کارآفرین است. از طرفی مادرش خانه دار است. او دوران کودکی خود را در هرز گوین و زاگرب به همراه خواهر و برادر و پسرعموهایش گذراند.

شوهر و زندگی شخصی ایوانا نول Ivana Knoll

این مدل زیبا شهرت زیادی در صنعت به دست آورد. او به عنوان یک شخصیت مشهور با بسیاری از مدل ها و افراد مشهور نیز همکاری داشت. طرفداران او منتظرند تا در مورد زندگی عاشقانه او بدانند. با این حال، ایوانا هیچ اطلاعاتی در مورد وضعیت فعلی رابطه خود به اشتراک نمی گذارد. شاید او مجرد است.

حرفه مدلینگ ایوانا

با صحبت در مورد حرفه خود، Ivana Knoll کار خود را به عنوان یک مدل آغاز کرد. او شروع به شرکت در رویدادهای مدلینگ کرد. طبق منابع، او پس از فینالیست شدن Miss Croatia World 2016 به شهرت رسید. نه تنها این، بلکه با بسیاری از آژانس های مدلینگ معروف و برندهای مد نیز همکاری داشت.

علاوه بر این، او همچنین بسیاری از برندها را از طریق رسانه های اجتماعی تأیید می کند. او همچنین محتوای مدلینگ و سفر خود را در پروفایل شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارد. علاوه بر این، ایوانا همچنین برند لباس مد خود را به نام wearknolldoll (knolldoll) راه اندازی کرد. ایوانا در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی پیدا کرد.

 دارایی خالص ایوانا نول Ivana Knoll

نول از حرفه مدلینگ خود درآمد کسب می کند. او ازطریق برندهای لباسش نیز درآمد خوبی به دست می آورد. ایوانا برندهای زیادی را نیز تأیید می کند. دارایی خالص تخمینی او حدود 1.5 میلیون دلار (تقریبا) است.

حضور ایوانا نول Ivana Knoll در جام جهانی قطر

نول در مسابقه کرواسی و مراکش شرکت کرد و برای لباس الهام گرفته از پرچم کرواسی خبرساز شد. “این یک فاجعه است!”  او در شبکه های اجتماعی نوشت. من برای همه افرادی که به خاطر بدترین سازماندهی تاریخ نتوانستند به جام جهانی بروند متاسفم.

نول پس از به اشتراک گذاشتن ویدئویی از خود در یک لباس کوتاه در قطر، طرفداران خود را در شبکه های اجتماعی خشمگین کرده است. نیازی به گفتن نیست که در شبکه های اجتماعی چندان مورد توجه قرار نگرفت زیرا طرفداران او را به دلیل “بی احترامی” مورد انتقاد قرار دادند.

نول پس از پوشیدن لباسی با الهام از پرچم کرواسی در جریان تساوی 0-0 کشورش مقابل مراکش در ورزشگاه آل بیت، جنجال برانگیخت. برگزارکنندگان جام جهانی قطر، که به دلیل سابقه حقوق بشری خود به طور گسترده مورد انتقاد قرار گرفته اند، اصرار دارند که هوادارانی که در این مسابقات شرکت می کنند باید “به فرهنگ محلی احترام بگذارند.”

پیش از جام جهانی، مقامات گردشگری قطر هشدار دادند که لباس‌های مردان و زنان باید روی شانه‌ها و زانوهای آنها را بپوشاند. مقام گردشگری قطر گفت: «از بازدیدکنندگان (مردان و همچنین زنان) انتظار می‌رود که با پرهیز از افشای بیش از حد لباس در ملاء عام به فرهنگ محلی احترام بگذارند. به طور کلی برای مردان و زنان توصیه می شود که از پوشاندن شانه ها و زانوهای خود اطمینان حاصل کنند.»

دختر شایسته سابق کرواسی در اینستاگرام خود ظاهر شد تا آخرین لباس ممیزی خود را در جام جهانی به اشتراک بگذارد و مربع های قرمز و سفید مشابهی را روی لباس قبلی خود ایجاد کند.

با این حال، این مدل 30 ساله در این مراسم یک لباس کوتاه به تن داشت و لباس او با جوراب های قرمز و سفید در حالی که در استادیوم بین المللی خلیفه ژست گرفته بود، ست شده بود. نول عکس ها و ویدیویی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، اما اینفلوئنسر و مدل شبکه های اجتماعی بار دیگر با واکنش شدیدی مواجه شد.

نول علیه قوانین لباس قطر صحبت کرده و گفته است که از اطلاع اینکه نشان دادن برخی از قسمت‌های بدن در این کشور «ممنوع» است، شوکه شده است. او گفت: «ابتدا به این فکر می کردم که اگر جام جهانی در آنجا برگزار شود، آنها مطمئناً اجازه خواهند داد که همه چیز برای همه هواداران بدون هیچ محدودیتی راحت باشد.

حذف کرواسی در بازی با آرژانتین و خداحافظی ایوانا نول Ivana Knoll با جام جهانی و قطر!

در بازی تیم کشور ایوانا (سه شنبه 22 آذر 1401) و پس از حذف تیم ملی کرواسی از جام جهانی با شکست سنگین 3 بر صفر Ivana Knoll با لباس های جنجالی اش نیز از جام جهانی 2022 قطر خداحافظی کرد و نتوانست در کنار تیمش تا فینال جام جهانی حضور داشته باشد. در این بازی لیونل مسی از روی نقطه پنالتی گل اول آرژانتین را مقابل کرواسی زد و با کیلیان امباپه در صدر جدول گلزنان جام جهانی برابری کرد.

کدخبر: 854161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟