تست عشق : ترسناکترین کابوس خود در عشق را بشناسید !

هر کدام از ما برای داشتن و ایجاد یک رابطه عاطفی نیازمند برخی قابلیت و شهامت ها هستیم. لذا طبیعی است که ترس ها و کابوس هایی در مورد قرار ملاقات و رابطه عاشقانه خود داریم.

عاشق شدن

چیزهای شگفت انگیز زیادی وجود دارد که باعث می شود عاشق شدن، زیباترین و بهترین رویا برای هر کسی باشد. اما در این میان برای عاشق شدن، قطعا سختی ها و مشکلاتی وجود دارد. در واقع، اگر کسی از شما بخواهد که مهمترین کابوس و مشکل شما برای تبدیل کردن یک ملاقات به روابط طولانی مدت و عاشقانه را بگوید، ممکن است کمی برایتان مشکل باشد.

در این میان اگر مطمئن نیستید کابوس شما در مورد عاشق شدن چیست و می خواهید بدانید، جای درستی هستید. این تست شخصیت طراحی شده است تا به شما کمک کند آن را به راحتی بفهمید و دانستن نیمی از کار است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر زیر نگاه کنید و ابتدا چیزی را که می بینید یادداشت کنید.

دیدن زن

اگر اول زنی را در تصویر دیدید، کابوس مخفی شما در مورد عاشق شدن، از دست دادن خواب است.

شما نمی توانید به خودتان کمک کنید، در واقع شما فردی هستید که همیشه خواب را بسیار جدی گرفته اید. شما خیلی خوشحال می شوید که غرق عشق می شوید، اما خیلی سریع شروع به نگرانی می کنید که باید بین عشق و خواب یکی را انتخاب کنید. لذا ممکن است نگران شوید که خواب برنده شود!

کمی استراحت کنید و آرام باشید. مطمئناً خواب مهم است، اما اجازه ندهید که رابطه شما را خراب کند! مطمئن باشید که هر دوی شما در مقطعی باید بخوابید. نباید بی خوابی بر روی روابط شما تأثیر بگذارد. عشق و خواب هر دو مهم است.

دیدن سربازان سواره

اگر ابتدا سربازان سواره را دیدید، کابوس مخفی شما در مورد عاشق شدن این است که نتوانید ظاهرتان را حفظ کنید.

وقتی عاشق می‌شوید، باید بدانید که شریک زندگی‌تان به خاطر نتراشیدن موهای زاید یا دوش نرفتن شما را رها نمی‌کند، اما خود را موظف می‌دانید که حداقل در طول روز یک زن یا مرد بی عیب و نقص باشید. اشکالی ندارد که خود را ناامید کنید. به خودتان اعتماد کنید. اگر چنین احساسی دارید و از تغییر ظاهر خود می ترسید، بهتر است آن را رها کنید. وقتی عشق فرا برسد آدم ها با تمام وجود همدیگر را می پذیرند.

دیدن اسب

اگر اول اسب را دیدید، کابوس پنهانی شما در مورد عاشق شدن، نگرانی از طرد شدن است.

شما هیچگاه نمی خواهید خود را کاملا در شور و اشتیاق رها کنید. چرا که بدلیل تجربه های قبلی هراس دارید. شما نمی‌توانید به تمام دفعاتی که قبلاً عاشق شده‌اید فکر نکنید، مواقعی که نتیجه نداده‌اید و در عوض آسیب دیده و طرد شده‌اید. همه ما مقدار مشخصی از توشه عاطفی را با خود حمل می کنیم. تمام تلاش خود را بکنید تا افکار گذشته، شما را از خوشبختی باز ندارند. همه ما این افکار را داریم. نکته کلیدی این است که اجازه دهیم آنها در ما جاری شوند.

دیدن سربازان

اگر ابتدا سربازان را در پس زمینه دیدید، کابوس مخفی شما در مورد عاشق شدن، بازی کردن است.

دومین باری که تصمیم می گیرید عاشق شوید، تمام تظاهرهایتان را کنار می گذارید. وقتی عاشق می شوید مشکلی ندارید که خود را آسیب پذیر کنید، هر بار که این کار را انجام می دهید، خود به خود همان انتظار را دارید. گاهی احساس می کنید که افراد کمی در عاشق شدن صادق هستند و خیلی ها در حال فیلم بازی کردن هستند.

اگر می خواهید احساس عشقتان زنده بماند، باید بدانید که هرکس با سرعت خودش حرکت می کند. فقط به این دلیل که یک نفر خودش را متفاوت از چیزی که هست نشان می دهد، دلیلی نمی شود همه شبیه او باشند.

اگرچه تعاریف مختلفی در مورد شخصیت وجود دارد، اما برخی از تعاریف پذیرفته شده شخصیت ما را اینگونه تعریف می کنند:

منبع: فرتاک نیوز

کدخبر: 850051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟