عروس خشمگین با لباس عروسی به محل کارش رفت ! / همکارانش از خجالت آب شدند!

طبیعی است که وقتی دوست یا همکاری را برای مراسم عروسی خود دعوت میکنیم، انتظار داریم در آن مراسم شرکت کرده یا اگر نمیتواند در مراسم حضور داشته باشد با یک عذر خواهی، این مسئله را به ما اطلاع دهد. ظاهراً یک زن جوان چینی تعداد زیادی از همکاران خود را به مراسم عروسی اش دعوت کرد اما کار عجیب و دور از انتظار همکارانش به شکلی که در این بخش خواهید خواند، باعث ناراحتی او شد.

خبرگزاری چینی ETtoday اخیراً داستان غیرمعمول زنی جوان را منتشر کرد که در شبکه های اجتماعی از تحقیر شدن توسط همکارانش در شادترین روز زندگی خود گله کرده بود. گفته می شود زن جوانی که نامش منتشر نشده است به مدت پنج سال در همان شرکت کار می کرد و احساس می کرد که رابطه خوبی با همکارانش دارد. او در مراسم عروسی یک سوم از 70 همکارش شرکت کرده بود، بنابراین وقتی تصمیم گرفت ازدواج کند، تصورش این بود که بیشتر آنها دوست دارند برای جبران هم که شده، در مراسم ازدواجش شرکت کنند.

او به قدری از حمایت همکارانش مطمئن بود که تصمیم گرفت همه آنها را به عروسی دعوت کند تا تبعیضی بین همکاران مجرد و متاهل خود قائل نشده باشد.

جالب است هیچ یک از آنها نگفته بودند که نمیتوانند در مراسم شرکت کنند و این بیشتر موجب ناراحتی عروس بینوای داستان ما شد. مشخص نیست که آیا در این کشور به گونه ای هست که میهمان باید به صاحب مراسم از حضور خود در عروسی اطلاع دهند یا خیر، اما یک چیز مسلم است، عروس انتظار داشت که آنها آنجا باشند.

او شش میز برای آنها رزرو کرده بود، اما از 70 صندلی، تنها یک صندلی در واقع استفاده شده بود و از بین تمام افرادی که دعوت کرده بود، فقط یک میهمان نصیبش شد.

ظاهراً تنها همکاری که در مراسم عروسی آن زن شرکت کرد شاگرد او بود که احتمالاً احساس می‌کرد موظف است در آنجا باشد. بعد از این مراسم، عروس که به دلیل این رفتار ناشایست همکارانش بسیار ناراحت بود نوشت که در مقابل همه مهمانان به خصوص خانواده شوهرش احساس حقارت کرده و سر افکنده شد.

بنا بر گزارش ها، همزمان با این عروسی، این زن با لباسش به محل کارش رفت و از کارش استعفا داد، زیرا نمی توانست با افرادی که در روز عروسی او را تحقیر کرده بودند، کار کند. انتشار این ماجرا در فضای مجازی، با واکنش های بسیاری همراه بود و طبق انتظار کامنت های متنوعی نیز دریافت کرد.

 

کدخبر: 849731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟