این مرد زمخت یک زن شیک و لاکچری است ! / افشای رازش + عکس زنانه اش !

شقایق فراهانی زاده ۲ مرداد ۱۳۵۱ بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. شقایق فراهانی فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا، و خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی، از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و آذرخش فراهانی سرپرست، نوازنده، ترانه‌سرا و خواننده گروه موسیقی «کوچ‌نشین» است. شقایق فراهانی در طول مدت بازیگری‌اش پرکار بوده‌است و منتقدین بازی وی را در فیلم چتری برای دو نفر ستوده‌اند. شقایق فراهانی نقش‌هایش در فیلم‌های چتری برای دو نفر، پروانه‌ای در باد و سریال کلاه پهلوی را ماندگار می‌داند.

شقایق فراهانی

شقایق فراهانی در سن 19 سالگی ازدواج کرد و در 20 سالگی مادر شد و مدتی بعد از همسرش طلاق گرفت.

شاید کمتر کسی بداند که شقایق فراهانی بازیگر مطرح ایرانی و خواهر گلشیفته فراهانی چند سال بعد از تجربه زندگی مشترک از همسرش جدا شده است. شقایق فراهانی خیلی زود و زمانی که تنها یک دختر 19 ساله بوده با فردی به نام حسامی ازدواج می کند .حاصل این ازدواج هم فرزند پسری به نام سام است. شقایق فراهانی، زمانی که 20 ساله بوده مادری را تجربه می کند و ارتباط خیلی دوستانه ای هم با سام دارد .

خانم بازیگر در این رابطه گفته است:

در زندگی به لحظات سختی رسیدم که اگر وجود پسرم سام نبود واقعا نمی توانستم تحمل کنم .

من در این راه سعی کردم با کمک مشاور و روانشناس با پسرم که فرزند طلاق است به نوعی برخورد کنم که اعتمادش را جلب کنم، سعی کردم بیش از هر چیزی یک دوست برای او باشم .

اوقات فراغت کمی دارد که در درجه ی اول آن را برای پسر می گذارم و بعد هم با دوستانم معاشرت می کنم.

منبع:وقت صبح

کدخبر: 849130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟