عکس های لوکس ترین پنت هاوس تهران برای محمد رضا گلزار !  / دید شهر با ویوی ابدی !

محمدرضا گلزار از خوانندگی تا بازیگری و حتی در دوره ای مربی بدنسازی یک تیم اسکی را تجربه کرده است. محمدرضا گلزار بازیگر سینما و نوازنده گیتار است و در زمینه خوانندگی و مدل آگهی های تبلیغاتی فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. محمدرضا گلزار از چهره های عشق ماشین در میان هنرمندان به حساب می آید. محمدرضا گلزار یکی از اولین چهره های سوپراستار سینمای بعد از انقلاب نیز به حساب می آید که هوداران زیادی در میان مردم به خصوص جوانان دارد.

گلزار در هتل

محمدرضا گلزار

نکات جدید برای دکوراسیون داخلی خانه

برای اکثریت مردم، طراحی دکوراسیون پذیرایی منزل، با نحوه چیدمان مبلمان ارتباط مستقیمی دارد. اکثریت مبلمان را در راستای دیوار یا مقابل آنها قرار می‌دهند. یا چندین صندلی را در مقابل آن می‌گذارند. مسئله اینجاست که چیدمان مبلمان به برنامه‌ریزی دقیق و آگاهی از مهم‌ترین نکات دکوراسیون داخلی ارتباط دارد. که از جمله آنان می‌توان به نقطه کانونی، ایجاد زمینه مکالمه افراد و همچنین جریان حرکات افراد ارتباط دارد.

دکوراسیون زیبای منزل

-فرش‌ها

بسیاری، محل مناسب قرارگیری فرش و قالیچه را به عنوان یکی از چالش‌های دکوراسیون داخلی می‌دانند. از همین رو باید نهایت ظرافت را در محل قرارگیری آنان به‌کار بگیرید. برای انتخاب محل مناسب نیز باید به فضایی که در پذیرایی در دسترس دارید، توجه کنید. براساس جدیدترین نکات طراحی داخلی ۲۰۲۱، فرش‌ها باید به گونه‌ای قرار داده شوند که مبلمان در اطراف آنان قرار گیرد.

-تابلوها

در طراحی داخلی ۲۰۲۱، نباید دیوارها خالی بمانند. در صورت خالی بودن دیوارها، نوعی نقص در طراحی را به میهمانان نشان می‌دهید. میتوانید برای پوشاندن دیوار به سراغ تابلوها بروید.

نحوه چیدمان خانه

–نورپردازی

نورپردازی را می‌توان پیچیده‌ترین مسئله در دکوراسیون داخلی دانست. در جدیدترین مدل‌ها، نورپردازی محیط، اشیا و مخفی به‌کار گرفته می‌شود. البته با توجه به سطح گوناگونی در سرتاسر سالن پذیرایی قرار می‌گیرند. علاوه بر این در بعضی از این طرح‌ها جدا از نورپردازی طبیعی، از لوسترهای سقفی، لامپ و شمعدانی‌ها نیز استفاده می‌شود.

منبع: نیک صالح

کدخبر: 848108 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟