اولین عکس از تولد خیلی شیک و خاص ترلان پروانه / کیک خانم بازیگر همه را شوکه کرد !

ترلان پروانه بازیگر ایرانی است. ترلان پروانه بعد از عمل زیبایی با تغییرات زیادی همراه شد. ​شایعات زیادی در رابطه با زندگی شخصی ترلان پروانه مطرح است. ترلان پروانه با حواشی زیادی همراه است. عکس هایی از تولد ترلان پروانه را ببینید.

تولد ترلان پروانه

عکس از تولد پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون متولد 18 تیر 1377 در شیراز است و اصالتا اهل همانجاست . وی هم اکنون 24 سال سن دارد. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

عکس پروانه

ترلان پروانه در خانواده فرهنگی و هنرمند در شیراز بدنیا آمد. در سن 3 سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت.

شروع بازیگری ترلان پروانه

 پروانه بازیگری را از سال 1383 در سینما با فیلم چپ دست شروع کرد. وی تنها بازیگر خردسالی بود که در مجموعه های تلویزیونی و سینمایی حضور بیشتری داشت.او در موزیک ویدیو برخی خوانندگان از جمله فرزاد فرزین حضور یافته است. تازه ترین اثر سینمایی او نیز فیلم فراری به کارگردانی علیرضا داوود نژاد است که به عنوان بازیگر نقش اول در آن حضور دارد.

وضعیت تأهل ترلان پروانه

ترلان پروانه تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد است . تا به حال چندین بار خبر و شایعه ازدواج او با ارسلان قاسمی در سایتها و شبکه های اجتماعی دست به دست شده است که اصلا واقعیت نداشته است تا جایی که خانواده وی از منتشر کنندگان این اخبار نیز شکایت هم کرده اند.

ارسلان قاسمی نیز در آخرین گفتگوی خود با شبکه تی وی پلاس به این حواشی پایان داد و گفت اصلا قصد ازدواج با ترلان را ندارد و فرد دیگری در زندگی اش هست که عاشق او می باشد.

منبع: خبرسراسری

کدخبر: 846682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟