فیلم صدا و سیما درباره کشته شدن آیلار حقی ! / جنجال خانم دانشجوی پزشکی تبریزی !
حجم ویدیو: 4.01M | مدت زمان ویدیو: 00:03:37

صدا و سیما در گزارش خود آورده است:بعد از پروژه نخ‌نمای کشته‌سازی رسانه‌های ضدانقلاب حالا شاهدان، از جزئیات فوت آیلار حقی، دختر جوان تبریزی می‌گویند که ۲ روز قبل بر اثر سقوط به داخل گودال مربوط به گودبرداری یک ساختمان نیمه تمام در نزدیکی برج شهران، جان خود را از دست داد. تشریح ماجرای فوت آیلار حقی در ویدیو که میتوانید در همین صفحه مشاهده کنید.

جزئیات حادثه فوت دختر تبریزی از زبان نگهبان برج شهران

 صحبت های نفر اول

من نگهبان برج شهران هستمساعت9:30 شب در حال غذا خوردن بودیم که یک خودرو 206 رد شد ، به همکارم گفتم این ماشین غریبه است، بعد از برگشتن ماشین از او پرسیدیم که چه کار داشتهه است و او گفت مگر باید به شما جواب بدم !

بعد دوربین ها را نگاه کردیم و دید م که یک خان از ماشین پیاده شده بود.جلوی در آمدیم که ببینم کجا رفته است گفت : یک کیف برده است . او رفت و ما هم رفت تا غذایمان رو بخوریم.

داخل لابی نشسته بودیم که متوجه صدایی شدیم ، وارد لابی شدیم و دیدیم یک زن داخل گودال افتاده است به پلیس110 تماس گرفتیم و دوربین ها چک کردیم و جریان را دیدیم.

 صحبت نفر دوم :

 ساعت 9:30 بود و سگ ها پارس می کردند شک کردم و یک دفعه از بالا چیزی به پایین پرت شد ، فکر کردم گونی نخاله است اما بعد متوجه شدم یک انسان است زار می زد، کمی نفس داشت، یه نگهبان برج اطلاع دادم، آمبولانس به محل آمد.

 صحبت های اورژانس

ما به محل حادثه اعزام شدیم، و متوجه شدیم یک زن سقوط کرده است، نفس داشت، و ضربانش130بود، روبه شکم افتاده بوو و شکمش باد کرده بود.

 کمی بعد آتش نشانی به محل رسید ،هوشیاری نداشت و سی پی آر انجام دادیم و به بیمارستان شهدا منتقل شد.

 

 

 

کدخبر: 844740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟