اولین واکنش مهران مدیری به جنجال ربایش علی کریمی ! / دلش رنجیده است !

به گزارش رکنا ، مهران مدیری متولد  ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ است ، مهران مدیری کارگردان و بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری ایرانی است.مهران مدیری ۱۰ بار برندهٔ جایزهٔ حافظ شده شده‌است،مهران مدیری برای بازی در همیشه پای یک زن در میان است (۱۳۸۶) نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنوارهٔ فیلم فجر شد.مهران مدیری آخرین فرزند خانواده‌ای ۶ نفری است. مهران مدیری سه برادر بزرگ‌تر به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد. مهران مدیری از شانزده‌سالگی با تئاتر آشنا شددر سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت.

مهران مدیری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار استوری در اینستاگرام به ادعای برخی رسانه های معاند مبنی بر عملیات نافرجام او برای ربایش علی کریمی در امارات واکنش نشان داد.

در این دلنوشته های اینستاگرامی مهران مدیری که در روزهای اخیر تیتر اول خبرها شده از اتفاقات پیرامونش نوشت؛ او همچنین با گلایه از همکاران و دوستانش به دلخوری هایش نیز اشاره کرد.

ادعای عملیات نافرجام ربایش علی کریمی در بندر فجیره امارات از سوی رسانه های معاند و در پی ابراز ندامت مهران مدیری از انتشار ویدیویی در فضای مجازی مطرح شد که در آن مدعی شدند، این بازیگر سینما با وجود ممنوع الخروج بودن از ایران خارج شده و در عملیات نافرجام برای ربودن علی کریمی دست داشته است.

این ادعا در حالی مطرح می شود که مهران مدیری پیش از صدور دستور دادستانی مبنی بر ممنوع الخروجی از طریق مرز هوایی ایران را ترک کرده بود.عکس استوری مهران مدیری در واکنش به ادعای عملیات ربایش عل یکریمی در امارات که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

منبع : دیلی فوتبال

 

 

کدخبر: 837520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟