شخصیت شناسی / طول گردنتان ویژگی های شخصیت تان را لو می دهد !

اگر گردن بلند/دراز دارید:

افرادی که گردن بلندی دارند شخصیت مستقلی دارند. آن‌ها معمولا برای رسیدگی به نیازهای خود از رویکرد «من توانا هستم» استفاده می کنند. این افراد از حساب کردن به دیگران برای حل مشکلات‌شان پرهیز می کنند و به راحتی درخواست کمک نخواهند کرد. گردن دراز ها دوست ندارند درگروه ها یا تجمعات بزرگ شرکت کنند. اغلب آن‌ها فقط چند دوست خوب و صمیمی دارند. این افراد دوست دارند در روابط خود نیز آزادی و استقلال زیادی داشته باشند. آن‌ها به راحتی با اشخاص، شرایط و فرصت های جدید سازگار نمی شوند.

اگر گردن متوسطی دارید:

افرادی که گردن متوسط ​​دارند، شخصیت میانجی دارند. یعنی شما دوست دارید در زندگی، چه شخصی چه شغلی تعادل را حفظ کنید. شما دوست دارید در هر شرایطی آرامش را حفظ کنید. حتی با خانواده، دوستان و شرکا، از وارد شدن به مشاجره خودداری می کنید. در شرایط سخت و بحرانی مانند یک ناخدای با تجربه هستید. شما رک هستید و حرف تان را یکبار می گوید. ممکن است گاهی اوقات بیش از حد حل مشکلات عزیزانتان را به عهده بگیرید که سبب شود خودتان را فراموش کنید.

تست شخصیت گردن؛ اگر گردن کوتاه دارید:

اگر گردن کوتاهی دارید ویژگی های شخصیتی شما شامل صداقت، مراقبت، وفاداری و کمک کردن هست. شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه قابل اعتماد خواهید بود. در هر شرایطی از عزیزان، دوستان و خانواده خود حمایت می کنید. شما به راحتی با کسی دوست نمی شوید. گاهی اوقات فراموش می کنید که خودتان بیشتر از هر کسی به شما نیاز دارد.

منبع: فرتاک نیوز

کدخبر: 835364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟