نامزدم زن یک پسر پولدار تهرانی شد / انتقام شیطان صفت از دختران جوان

به گزارش رکنا ، راننده مسافربرنما که زنان و دختران جوان را مورد آزار و اذیت قرار داده و اموالشان را سرقت می کرد انگیزه خود را انتقام جویی عنوان کرد.اوایل مرداد امسال، دختر جوانی به اداره پلیس رفت و از راننده پراید خاکستری شکایت کرد که او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

دختر جوان گفت: بعد از پایان کارم در منطقه شرق تهران منتظر تاکسی بودم تا به خانه بروم. چون هوا تاریک شده بود و تاکسی هم در خیابان نبود به همین دلیل به ناچار سوار بر خودروی پراید خاکستری رنگی شدم .

پس از طی مسافتی، راننده جوان تغییر مسیر داد. اعتراض که کردم مدعی شد ترافیک است و برای زودتر رسیدن این مسیر را انتخاب کرده است. اما پس از مدتی، وارد خیابانی خلوت شده و ناگهان از زیر صندلی اش یک قمه بیرون کشید و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد هم پول و طلاهایی را که همراهم بود سرقت کرد و مرا از خودرو بیرون انداخت.

دومین شکایت آزار و اذیت

با شکایت دختر جوان، کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی پایتخت به دستور بازپرس سهرابی تحقیقات برای دستگیری مرد پراید سوار را آغاز کردند. در نخستین گام با کمک شاکی پرونده، اقدام به چهره نگاری متهم کرده و تصویر چهره نگاری شده مرد پراید سوار به دست آمد.

در ادامه تحقیقات آنها با دومین شکایت مواجه شدند. زن جوانی با مراجعه به پلیس اظهار داشت از سوی راننده پراید خاکستری که تحت عنوان مسافرکش کار می کرد با تهدید قمه مورد آزار و اذیت و سرقت قرار گرفته است.

باتوجه به شیوه و شگرد مرد پراید سوار و تصویر چهره متهم این احتمال مطرح شد که هر دو شاکی توسط یک نفر مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

دستگیری متهم به آزار و اذیت

در ادامه تحقیقات دوربین های مداربسته اطراف محل هایی که شاکی ها سوار و یا از خودرو پیاده شده بودند مورد بازبینی قرار گرفت و درنهایت، کارآگاهان پلیس موفق به شناسایی شماره پلاک خودرو شدند.

بدین ترتیب هویت صاحب خودرو به نام آرش به دست آمد و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی پایتخت متهم ۲۵ ساله بازداشت شد.

او در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل با دختر جوانی آشنا و به او علاقه مند شدم. حتی به خواستگاری او رفتم اما به من پاسخ منفی داد و با پسری پولدار ازدواج کرد. من که کینه او را به دل گرفته بودم تصمیم گرفتم از دختران جوان انتقام بگیرم.

به همین خاطر نقشه کشیدم و وقتی هوا تاریک می شد با پرایدم در خیابان های شهر می گشتم و دختران و زنان جوان را به عنوان مسافر سوار خودروام کرده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می دادم. حتی قمه ای هم تهیه کردم که با تهدید قمه بتوانم نقشه ام را راحت تر اجرا کنم. آنها هم با دیدن قمه از ترس مقاومت نمی کردند و پول و طلاهایشان را نیز در اختیارم قرار می دادند.

با اعتراف متهم جوان به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای شناسایی سایر شاکی ها ادامه دارد.

کدخبر: 833076 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟