افشاگری دختر زیبا پس از فرار از کره شمالی / هموطنان من مرگ را پذیرفته اند! + فیلم تکاندهنده
حجم ویدیو: 36.86M | مدت زمان ویدیو: 00:01:54

دختری که از کره شمالی فرار کرده خاطرات زندگی‌اش در آن کشور را توصیف کرده است. او توضیح داده که مردم کره شمالی به دلیل کمبود مواد غذایی و فقر مجبور به خوردن حشرات بودند.

همچنین، او مشاهدات‌اش درباره دیدن اجساد در خیابان‌های آن کشور را ذکر کرده است. او می‌گوید با این خاطرات تلخ در کره شمالی بزرگ شد و مسئول قحطی و گرسنگی دسته جمعی مردم کره شمالی را سیاست‌های جاه طلبانه هسته‌ای رهبران آن کشور از خاندان کیم و هزینه‌های سرسام‌آور خرج شده برای این برنامه می‌داند.

"یئونمی پارک" می‌گوید آن چه از کره شمالی در ذهن‌اش مانده و با آن بزرگ شد تاریکی، قحطی و سرما است. پارک و مادرش در سال ۲۰۰۷ میلادی از کره شمالی به چین فرار کردند. با این حال، در این مسیر قاچاقچیان به آنان تجاوز کرده بودند. آنان بار دیگر مجبور به فرار شدند و به مغولستان رفتند.

او در سن ۱۳ سالگی از کره شمالی فرار کرده بود. اکنون این دختر ۲۶ ساله به روزنامه امریکایی " نیویورک پست" می‌گوید: "شما افراد زیادی را می‌بینید که در خیابان‌ها در حال مرگ هستند. این موضوعی عادی در زندگی روزمره برای ما بود که اجساد را در خیابان می‌دیدیم. من زاغه‌نشین‌های بمبئی و کشور‌های دیگر را دیده‌ام. هیچ یک شبیه کره شمالی نبودند چرا که کره شمالی با قحطی سیستماتیک و گرسنگی کامل مواجه است".

اقوام پارک از جمله مادربزرگ‌اش زمان کودکی او به دلیل سوء تغذیه فوت کرده بودند و او نیز مجبور شد با خوردن حشرات زنده بماند. پارک می‌گوید اگر حاکمان کره شمالی تنها ۲۰ درصد از پولی که صرف برنامه اتمی آن کشور کرده بودند را صرف مردم می‌کردند کسی از گرسنگی جان نمی‌داد.

زمانی که او دوران کودکی خود را می‌گذراند "کیم جونگ ایل" رهبر کره شمالی بود. او می‌گوید در مدرسه چهره‌ای خداگونه از اعضای خاندان کیم ترسیم می‌شد. پارک می‌گوید در مدرسه مفهوم دوستی بی معنا بود و دانش آموزان در جلسات موسوم به "خود انتقادی" علیه یکدیگر صحبت کرده و موضع گیری می‌کردند. او در ۱۳ سالگی به قیمت ۲۶۰ دلار به قاچاقچیان فروخته شد و مورد تجاوز قرار گرفت.

پارک پس از آن که به مغولستان فرار کرد توانست پس از چندین سال به سئول و سپس به نیویورک و شیکاگو برود. با این حال، او می‌گوید چند تن از اقوام اش در کره شمالی ناپدید شده‌اند. او می‌گوید احتمالا آنان اعدام شده و یا در زندان به سر می‌برند.

کدخبر: 828583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟