تفاوت فاحش چهره سارا و نیکا با مادرشان + عکس را ببینید قضاوت کنید

به گزارش رکنا ، سارا و نیکا فرقانی متولد سال 1383 و مردادماهی می باشند. سارا و نیکا فرقانی متولد شهر تهران هستند. سارا و نیکا فرقانی از سن 1 سالگی وارد دنیای بازیگری شده اند. سارا و نیکافرقانی  برای اولین بار وقتی که یک سال داشتند در فیلم دوباره زندگی ظاهر شدند.سارا و نیکا فرقانی هم در سوئد زندگی می کنند و سالی 1 بار برای فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند.سارا و نیکا  هنگام فیلمبرداری که چند ماه طول می کشد، درکنار پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می کنند.سارا و نیکا فرقانی بعد  از پخش 3 فصل از سریال پایتخت سارا و نیکا به چهره هایی محبوب تبدیل شدند.

سلفی سارا و نیکا با مادرشان

این دو خواهر در مقطع دبیرستان درس می خوانند. آنها برای حضور در سریال، فشرده درس می خوانند و زودتر از سایر دانش آموزان امتحان می دهند.

وقتی که سارا و نیکا به سن 7 سالگی رسیدند، به سیروس مقدم معرفی شدند. آقای مقدم برای ساخت سریال پایتخت به دنبال دوقلوهایی برای (نقی و هما) بوده است. سارا و نیکا در تست بازیگری قبول شده و به پروژه پایتخت می پیوندند.

بعد از پخش 3 فصل از سریال پایتخت سارا و نیکا به چهره هایی محبوب تبدیل شدند. این دوقلوها که جزو شخصیت های محوری (پایتخت) هستند، در هر 6 فصل این سریال حضور داشته اند.

منبع :55 آنلاین

 

 

کدخبر: 826230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟