فیلم خاطره انگیزترین سکانس پارسا پیروزفر ! / این مرد سوپراستار است !
حجم ویدیو: 5.83M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

به گزارش رکنا ، پارسا پیروزفر  متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ است،پارسا پیروزفر بازیگر، کارگردان تئاتر و نمایش‌نامه‌نویس ایرانی است. پارسا پیروزفر فعالیتش را در اوایل دههٔ ۱۳۷۰ با حضور در فیلم‌هایی مانند شیدا  و اعتراض آغاز کرد. پارسا پیروزفر در سال ۱۳۸۲ نقش سربازی را در اشک سرما ایفا کرد و برای بازی در نقش یک معتاد در مهمان مامان نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.پارسا پیروز فر دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی حمید سمندریان است.

پارسا پیروزفر چهره محبوب و کم‌حاشیه ۳ دهه سینمای ایران که علاوه بر نویسندگی و بازیگری در سینما و تئاتر در زمینه نقاشی و ترجمه هم فعالیت دارد ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. همزمان با سالروز تولد این بازیگر سکانس‌های جذابی از حضور او در فیلم‌های مهم سینمای ایران منتشر و پربازدید شده است.

پارسا پیروزفر که این روزها در سریال پرمخاطب «یاغی» ساخته محمد کارت و فیلم سینمایی «تی تی» کاری از آیدا پناهنده نقش‌های اصلی دارد، نقش‌های ماندگاری را در حافظه سینمایی ایرانی‌ها ثبت و ضبط کرده است.

 

 

کدخبر: 825223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟