جنجال تهدید سیاه مهدی قائدی توسط یک زن جوان / ماجرای پیامک مرموز چه بود؟!

مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر است. مهدی قائدی بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای شباب الاهلی بازی می‌کند. مهدی قائدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایران‌جوان بوشهر آغاز کرد. مهدی قائدی با قراردادی 5 ساله در 17 تیر 1396 به استقلال پیوست. مهدی قائدی ماجرای عجیبی را با تصادف رقم زد.

شاکی پرونده مهدی قائدی گفت:در مورد مهدی قائدی بخششی در کار نیست و من روزگارش را سیاه می کنم.فاطمه باقری ، مادر مرحوم احمدرضا شاکر ، درباره صدور قرار مجرمیت برای مهدی قائدی از سوی دادسرای بوشهر به عنوان راننده بدون گواهینامه در تصادفی که منجر به قتل احمدرضا شاکر شده است، گفت:

به هیچ وجه قائدی را نمی بخشیم و من از حالا به بعد شاکی صاحب ماشین هم خواهم بود. حتی از تمام افرادی که شهادت دادند و سناریو درست کردند قائدی پشت فرمان نبوده است هم شکایت می کنم. هرچه قانون بگوید تبعیت می کنم و خودم ناظر هستم که کسی بار دیگر پرونده را به صورت زیرآبی رد نکند.

مهدی قائدی

پرونده با قرار مجرمیت مهدی قائدی به دادگاه رفت

فاطمه باقری ادانه داد:

برای کامل شدن تحقیقات در دادگاه حاضر شدم و در حکم ابتدایی هم که برای او در نظر گرفتند ثابت شده مهدی قائدی دروغ گفته است. حال باید پرونده به مراجع بالاتر ارسال شود و با صدور حکم قطعی هم مجرم بودن قائدی در پرونده به صورت قطعی ثابت می شود.

دلیل نمی شود یکی بازیکن استقلال باشد هر کاری دلش بخواهد انجام دهد

فاطمه باقری درباره اینکه آیا خانواده مرحوم احمدرضا شاکر رضایت می دهند مهدی قائدی با پرداخت دیه این فرد به زندان نرود، گفت:

این پول به هیچ وجه برای من مهم نیست. از روز اول گفته ام و الان هم می گویم اصلا این مسائل برای من مهم نیست. قائدی در خانه ام زندگی می کرد و روزی ۱۰۰ بار به او می گفتم بدون گواهینامه پشت فرمان ننشین. یک فرد را می کشی و قتل غیر عمد به پایت نوشته می شود. او با این وجود بازهم کار خودش را انجام داد و مرا به بلایی بزرگ گرفتار کرد.

مهدی قائدی

در مورد مهدی قائدی بخششی در کار نیست و من روزگارش را سیاه می کنم

فاطمه باقری مادر مرحوم شاکری افزود:

مهدی را رها نمی کنم و روزگارش را سیاه می کنم. همین الان او با جسارت پشت فرمان می نشیند و خیلی دل و جرأت دارد. خیلی پشتش گرم است. دلیلی ندارد او تنها به صرف اینکه بازیکن استقلال است جوان ۱۷ ساله ای را بکشد و با غرور در شهر پشت فرمان بنشیند.

کدخبر: 824661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟