سفر 200 کیلومتری ناخواسته راننده با مار شاه کبرا + فیلم
حجم ویدیو: 10.88M | مدت زمان ویدیو: 00:03:28

ساکنان محلی در آرپوکارای در هند هنگامی که متوجه شدند یک مار شاه کبرا حدود یک ماه در ماشین همسایشان ساکن بوده و حتی ۲۰۰ کیلومتر با آن ها سفر کرده دچار وحشت شدند. ترس ساکنان محلی زمانی بیشتر شد که آن ها پس از پیداکردن پوست مار در داخل ماشین، نتوانستند این خزنده خطرناک را پیدا کنند.

بنا به گزارش Indian Express، سوجیت صاحب ماشین که یک نصاب آسانسور است به همراه همکارانش یک ماه پیش برای کار از آرپوکارای به نیلامپور رفته بودند. آن ها هنگام ترک محل این مار شاه کبرا را در نزدیک ماشین خود مشاهده کردند. سوجیت و همکارانش برای اطمینان از عدم ورود خزنده به داخل خودرو ، ماشین را بررسی کردند. با وجود آنکه آن ها مار را در داخل ماشین پیدا نکردند، اما این خزنده یواشکی وارد خودرو شده و پنهان شده بود. آن ها ۲۰۰ کیلومتر و بدون آنکه باخبر باشند مار در داخل ماشین است سفر کردند.

یک ماه بعد پوست مار در داخل ماشین پیدا شد و به همین خاطر مارگیر محلی با نام "واوا سورِش " برای بررسی موضوع به محل فرا خوانده شد. سورش فقط موفق شد مدفوع مار را پیدا کند و گفت مار در محل حضور دارد. پس از گذشت روز ها سرانجام یکی از ساکنان محلی مار را مشاهده کرد. مردم محلی بلافاصله با یک تور مار را پوشانده و از ماموران جنگلبانی درخواست کمک کردند. در ادامه "آبهیش"، مارگیر اداره جنگلبانی در محل حاضر شد و پس از نجات این مار، آن را در طبیعت رها کرد.

کدخبر: 822468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟