غوغای کیف فوق میلیونی سحر دولتشاهی / خانم بازیگر برندپوش شد + عکس

سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 تهران بازیگرِ سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. سحر دولتشاهی فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد. سحر دولتشاهی مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است. سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان است. سحر دولتشاهی با همایون شجریان مدت هاست که در  ارتباط و خبر آن شبکه های اجتماعی پخش شده است اما تا به حال توسط طرفین تائید نشده است.

سحر دولتشاهی یک کیف از برند فرانسوی دیور در دست دارد، که باعث شده برخی رسانه‌ها به اظهار نظر در مورد قیمت آن بپردازند. رسانه‌های داخلی مدعی اند که این کیف ۳ هزار و ۲۵۰ دلار قیمت دارد و ارزش ریالی چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون تومان است. اما بررسی ما نشان می‌دهد که برند فرانسوی دیور این کیف را در سایت خود به قیمت ۲ هزار و ۳۰۰ فرانک به فروش می‌رساند که با حساب فرانک ۲۹ هزار و ۹۴۰ تومانی، قیمت این کیف به ۶۸ میلیون و ۸۶۲ هزار تومان می‌رسد.سحر دولتشاهی که در دهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا به همراه رخشان بنی‌اعتماد، محمود کلاری، رسول صدرعاملی و محمدرضا مقدسیان ترکیب داوران این جشنواره را تشکیل می‌داد، در حاشیه این جشنواره عکسی به یادگار گرفت، که حالا جزئیات آن کیف گران قیمت توجه رسانه‌های داخلی و کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی این تصویر را دو روز قبل در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد. اما در حقیقت تصویر مربوط به یک ماه قبل است، درست زمانی که جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا در باغ سفارت استرالیا در تهران برگزار شد.

سحر دولتشاهی

در این تصویر، سحر دولتشاهی یک کیف از برند فرانسوی دیور در دست دارد، که باعث شده برخی رسانه‌ها به اظهار نظر در مورد قیمت آن بپردازند. رسانه‌های داخلی مدعی اند که این کیف ۳ هزار و ۲۵۰ دلار قیمت دارد و ارزش ریالی چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون تومان است.

اما بررسی ما نشان می‌دهد که برند فرانسوی دیور این کیف را در سایت خود به قیمت ۲ هزار و ۳۰۰ فرانک سوئیس به فروش می‌رساند که با حساب فرانک ۲۹ هزار و ۹۴۰ تومانی، قیمت این کیف به ۶۸ میلیون و ۸۶۲ هزار تومان می‌رسد.

برخی مدل‌های های کپی این کیف نیز در ایران بین ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

کدخبر: 817464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟