عکس های شیک پانته آ سیروس متفاوت تر از سریال برف بی صدا می بارد ! + فیلم
حجم ویدیو: 16.30M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

به گزارش رکنا : پانته‌آ سیروس متولد ۱ فروردین ۱۳۵۳ و بازیگراست. پانته‌آ سیروس فعالیت در زمینهٔ نقاشی را در سال ۱۳۷۰ زیر نظر آیدین آغداشلو آغاز کرد و بعدها بازیگر شد.پانته‌آ  سیروس فارغ‌التحصیل در مقطع لیسانس طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران است.پانته‌آ سیروس نخستین تجربهٔ حضور او در سینما فیلم اینجا همه‌چیز خوب است (۱۳۹۱) بوده‌است.پانته‌آ سیروس برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره بین‌المللی فیلم یاس برای بازی در فیلم اینجا همه چیز خوب است

پانته آ سیروس از بازیگران محبوب و مطرح سینما و تلویزیونه که شاید نام آشنایی براتون نباشه، ولی اگه این روزا سریال "برف بی صدا می بارد" رو نگاه کرده باشین قطعا نقش مادر آقا احمد رو به یاد دارین. پانته آ سیروس همچنین تو سریال بانوی سردار بازی موندگار بی بی مریم رو به نمایش گذاشت و تونست یه یادگاری جذاب واسه همیشه تو ذهن مخاطبانش بسازه. بهتره بدونین این نقش های جذاب تنها بخشی از هنرنمایی های پانته آ سیروس در سینما و تلویزیون به شمار میاد و ایشون علاوه بر بازیگری درجه یک، تو اینستا یه غول به معنای واقعین.

اما پانته آ خانوم که یه جورایی میشه گفت اصلا تو خونه نمیتونه بمونه و همش در حال گشت و گذار این ور و اون وره به تازگی رفته تو فاز اولین نقشی که حسابی باعث شد به چشم بیاد و سر خاک بی بی مریم رفت. شاید تصور شما از این بازیگر یه بانوی خیلی موجه با تیپ اصیله، ولی این بازیگر ادا اطوار داره هوارتا و تیپاش همش متناسب با ترند ساله. پانته آ سیروس با یه استایل متفاوت و باورنکردنی که خیلی اونو رله و آزاد نشون میده، ظاهر شده و اینستا رو با این تیپاش ترکونده!

پانته‌آ سیروس

پانته آ سیروس

 منبع : شایا نیوز

 

کدخبر: 817266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟