تست زیبایی / بینی شما شبیه کدام یک از تصویر است ؟ / اعتماد به نفس دارید ؟!

برای سال‌ها، مطالعات و تحقیقات متعددی برای بررسی ارتباط بین شکل بینی و تاریخچه ژنتیکی ما انجام شده است. دانشمندان در سرتاسر جهان اسکن‌های سه‌بعدی افراد از نژادها و مناطق آب و هوایی متفاوت را برای کشف انواع شکل‌های بینی مورد مطالعه قرار داده‌اند. متخصصان به پهنای سوراخ های بینی، فاصله بین سوراخ های بینی، ارتفاع بینی، طول پل بینی، سطح بیرون زدگی نوک بینی، ناحیه سوراخ های بینی و ناحیه خارجی بینی توجه می کنند.

1. شخصیت بینی رومی (آکوئیلین): اگر بینی رومی دارید، شخصیت بسیار قوی دارید. جاه طلبی شما بسیار مسری است. به احتمال زیاد شما یک رهبر بزرگ خواهید شد. شما به ندرت استقامت لازم برای انجام کارها یا رسیدن به هدف مورد نظر خود را ندارید. تو سرسخت هستی ذهن استراتژیک شما به شما کمک می کند تا کارها را به طور کارآمد سازماندهی کنید، هر دو طرف یک مسئله را بسنجید، و معمولاً تا میانسالی به رفاه عظیمی دست یابید. شما ماهیت رئیسی نشان می دهید. شما دوست دارید کنترل همه چیز را در دست داشته باشید و از دیگران جلوتر بمانید. شما از آن دسته افرادی نیستید که برای تصمیم گیری عجله کنید.

2. شخصیت بینی نوبی: اگر بینی نوبیایی با پایه بسیار پهن دارید، به احتمال زیاد در میان جمعیت برجسته خواهید شد. باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، نمونه کلاسیک این نوع بینی است. شما بسیار ذهن باز، کنجکاو هستید و همیشه به دنبال راه های خلاقانه جدید برای حل مشکلات یا رسیدن به یک نتیجه هستید. شما مظهر شخصیت جذاب و کاریزماتیک هستید. شما همچنین تمایل به ابراز احساسات دارید و می توانید نظرات خود را بیان کنید که تأثیرگذار باشد. شما رویکردی دوراندیشانه و روشی دقیق برای رسیدگی به امور دارید. به ندرت شما را در حال فریاد زدن یا فریاد زدن بر سر دیگران می بیند. روش شما برای بیان افکار در کلمات شگفت انگیز است. شما یک سخنران عمومی طبیعی هستید. شما تمایل دارید در بحث های عمومی پیشی بگیرید و اعتماد عمومی را به راحتی جلب کنید. شما همچنین یک خانواده دوست هستید. شما همیشه به خانواده خود توجه خواهید کرد و آنها را در اوج موفقیت خود خواهید برد، مهم نیست به چه ارتفاعات شغلی خود می رسید.

3. شخصیت بینی صاف (یونانی): اگر بینی صافی دارید، سطح بالایی از جذابیت شخصی، تفکر روشن، بردباری، صبر، شفقت، سادگی، صداقت، نظم، قابلیت اطمینان و قابل اعتماد بودن را نشان می دهید. شما فردی بسیار مصمم، عملی و محتاط هستید. شما وفادار هستید و تمام تلاش خود را می کنید تا در کنار عزیزان خود بمانید. یک چیز جالب در مورد شما تعهد شما به حفظ راز است. می توان با خیال راحت اسرار خود را با شما در میان گذاشت. به اعتماد آنها خیانت نمی کنید. با این حال، در اعتماد کردن به افراد یا اجازه دادن به آنها در مسائل خصوصی خود دیر می کنید. شما مودب و دوستانه خواهید بود، اما برای جلب اعتماد شما زمان می برد. حال و هوای گرمی دارید که باعث می شود مردم با شما آرامش پیدا کنند. با این حال، سطح بالای صبر شما باعث می شود که خیلی بیشتر از حد نیاز به چیزها و افراد بچسبید.

4. شخصیت بینی کج: اگر بینی کج دارید، شگفت زده خواهید شد که بدانید کاملاً با کلمه کج مخالف هستید. شما ساده ترین و سرراست ترین نوع فردی هستید. شکل بینی شما ممکن است داستان متفاوتی را بیان کند، اما شما فردی با شخصیت قوی و سخاوت هستید. شما ناظر و شنونده خوبی هستید. در میان گروهی از مردم، شما خواهید بود که به جای قضاوت، درک خواهید کرد. کمترین احتمال را دارید که کلمات را خرد کنید. همچنین در حین بیان نظر خود به عنوان فردی بی ادب برخورد نخواهید کرد. دوست ندارید مسائل را پیچیده کنید. با این حال، در حل پیچیده ترین مشکل پیش رو هیچ مشکلی ندارید. برنامه های شما نیز به احتمال زیاد ساده و دقیق هستند. شما به چیزهای ساده میل دارید. سعی می کنید از گفتگوهای پیچیده و روابط نمایشی دوری کنید.

5. شخصیت بینی گوشتی: اگر بینی گوشتی دارید، فردی سریع اندیش، باهوش، باهوش، عاقل و محتاط هستید. شما همچنین سخاوتمند، مهربان، حساس و عاطفی هستید، اما این جنبه‌های شما را تنها زمانی تجربه می‌کنید که شما را کاملاً شخصی بشناسند. معمولاً شما از حدس و گمان دوری می کنید. با این حال، جالب است که شما سریع فکر می کنید و سریع بر روی افکار خود عمل می کنید. ممکن است در مواقعی حالت تهاجمی داشته باشید. شما همچنین کاملاً مراقب پول خود هستید. شما در پس انداز پول خود خوب هستید. برای خودنمایی یا پوشش هزینه هایی که برای شما منطقی نیست خرج نمی کنید.

6. شخصیت بینی دکمه ای (آسمانی): اگر بینی دکمه ای (یا بینی آسمانی) دارید، پس نه تنها بینی شما زیباترین نوع بینی در جهان است، بلکه زیبایی را در شخصیت خود نیز تجسم می دهید. اما نباید این اشتباه را مرتکب شوید که فکر کنید ناز تنها چیزی است که دارید. شما فردی با اراده، مصمم و خودجوش هستید. شما در زندگی بسیار خوش بین هستید. بیکار نخواهید نشست، بیشتر درگیر انواع مختلفی از فعالیت ها هستید.

7. شخصیت بینی شاهین: اگر بینی هاوک دارید، حس جاه طلبی، استقلال و رهبری سالمی دارید. شما همچنین غرایز تیغ تیز و دانش خوبی در مورد تجارت دارید. شما در تشخیص فرصت ها چشم شاهین دارید. به مسائل معنوی نیز علاقه خاصی دارید. شما در ایجاد مسیر موفقیت خود بسیار کارآمد و موفق هستید. اعتماد به نفس بالایی دارید. گاهی ممکن است شما هم لجباز باشید. صرف نظر از جنسیت، افرادی که شکل بینی شاهینی دارند، در دستیابی به استقلال مالی یا بیشتر در حرفه خود بی امان هستند.

8. شخصیت بینی کوچک: اگر بینی کوچکی دارید که نوک بینی به سمت بالا است و سوراخ‌های بینی شما قابل مشاهده است، معمولاً در محیط‌های اجتماعی پیدا می‌شوید. شما یک بازیکن تیم هستید، بنابراین هیچ مشکلی در پیشرفت در تنظیمات گروه پیدا نمی کنید. شما معمولاً بامزه، شاد و بامحبت هستید. شما فردی مفید هستید و از خلاقیت خود برای رسیدن به اهداف استفاده می کنید. شما برنامه ریز خوبی هم هستید. کارها را انجام می دهید و به سمت کار بعدی می روید.

9. شخصیت بینی بزرگ: اگر بینی بزرگی با نوک پیازی و سوراخ های بینی بزرگ دارید، پس ذهن خود را دارید و از کار کردن برای شخص دیگری متنفر هستید. شما از دیگران دستور نخواهید گرفت. دوست داری رئیس خودت باشی شما به انجام حرکات بزرگ یا مرکز توجه در یک اتاق معروف هستید. مطالعات متعددی وجود دارد که نشان می دهد بزرگ بینی با احساس قدرت، رهبری، منیت و استقلال مرتبط است. شما در صحبت های کوچک افراط نمی کنید. شما زندگی را به کمال می گذرانید و در فعالیت هایی که روح شما را تغذیه می کند غرق می شوید. شما فردی عملی هستید که مسیر خود را می‌کشید و برای انجام کارها به هیچ کس دیگری تکیه نمی‌کنید.

منبع: دلگرم

کدخبر: 816093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟