فیلم / تبریک ویژه علی کریمی به دختران والیبالیست ایرانی
حجم ویدیو: 596.37K | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

به گزارش رکنا ، علی کریمی متولد ۱۷ آبان ۱۳۵۷است،علی کریمی در دوران فوتبال حرفه‌ای ۱۸ سالهٔ خود از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۳، سابقهٔ بازی در لیگ‌های ایران، امارات، قطر و آلمان را دارد.علی کریمی که به‌عنوان یک بازی‌ساز دریبل‌زن شناخته می‌شود، با لقب «جادوگر» و «مارادونای آسیا» از او یاد می‌شود. علی کریمی در سال ۲۰۱۸؛ با کسب ۹۱٪ آراء کاربران سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به عنوان بهترین هافبک تاریخ جام ملت‌های آسیا شناخته شد.علی کریمی فوتبال حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۵ با فتح در لیگ دسته دوم فوتبال ایران آغاز کرد و پس از ۲ سال به پرسپولیس پیوست.

ساعاتی پیش تیم ملی والیبال زنان ایران موفق شد با شکست دادن آذربایجان راهی فینال یک تورنمنت بین المللی شود.

اما نکته قابل توجه این است که دختران والیبالیست ایران طلسم 56 ساله را شکستند. چرا که آخرین بار زنان والیبالیست ایران مدال برنز بازی های آسیایی سال 1966 را کسب کرده بودند.ساعاتی پیش تیم ملی والیبال زنان ایران موفق شد با شکست دادن آذربایجان راهی فینال یک تورنمنت بین المللی شود.

اما نکته قابل توجه این است که دختران والیبالیست ایران طلسم 56 ساله را شکستند. چرا که آخرین بار زنان والیبالیست ایران مدال برنز بازی های آسیایی سال 1966 را کسب کرده بودند.

در همین راستا علی کریمی ستاره سابق تیم ملی، جز اولین کسانی بود که با انتشار فیلمی از شادی دختران والیبالیست این صعود تاریخی را به آنها تبریک گفته است.

کدخبر: 815438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟