خاکی‌ترین چهره های پرطرفدار جهان را بشناسید + عکس و اسامی

تا به حال در همین برترین‌ها مقاله‌های فراوانی داشتیم که خواسته یا ناخواسته به تفاوت‌های فراوان زندگی سلبریتی‌ها و انسان‌های عادی می‌پرداخت. در این مقاله قصد داریم برخلاف همیشه سراغ زندگی سلبریتی‌هایی برویم که دست‌کم در یک زمینه از زندگیشان شبیه به آدم‌های عادی و غیر ثروتمند عمل می‌کنند.

جنیفر لاورنس و پولی که برای او مانند علف خرس نیست

درست است که جنیفر لاورنس حالا یکی از معروف‌ترین و مورد توجه‌ترین بازیگران زن هالیوود محسوب می‌شود و طبیعتا رقم دستمزد‌هایش هم افزایش قابل توجهی پیدا کرده اما ظاهرا این بازیگر زن محبوب، ارزش پول را به خوبی می‌داند. خود جنیفر اعتقاد دارد به دلیل تربیت خانوادگی‌اش در مورد مسائل مالی، هنوز هم با احتیاط خرج می‌کند.

سلبریتی

احتمالا همین ارزش‌های خانوادگی باعث شده که این بازیگر ثروتمند دست‌کم تا سال 2013، هنوز ماشینِ پیش از معروفیتش را براند و در همان خانه قبلی زندگی کند. البته این شرایط احتمالا تا به امروز تغییر کرده و حتی لاورنسِ محتاط در مسائل مالی هم حتما تا به امروز دست به خریدهای آنچنانی زده است.

سارا میشِل گلر و زن ثروتمندی که از کوپن استفاده می‌کند

البته لازم است همین ابتدا این توضیح را بدهم که در آمریکا کوپن معنی متفاوتی با کشور ما دارد و در آن‌جا به تکه کاغذهایی کوپن گفته می‌شود که می‌توان با ارائه آن‌ها در زمان خرید، تخفیف‌های عمدتا 5، 10 یا 20 درصدی دریافت کرد. حالا سارا میشل گلر، ستاره Buffy the Vampire Slayer بدون خجالت درباره استفاده از این کوپن‌ها صحبت کرده است.

سلبریتی

سارا توضیح می‌دهد که او و همسرش حسابی اهل خرید کردن هستند و اصلا بابت جمع‌آوری کوپن‌های تخفیف و البته شکارِ فروشگاه‌هایِ با تخفیف درست حسابی، احساس خجالت نمی‌کنند. این بازیگر، کارآفرین و تهیه کننده 45 ساله همچنین اضافه می‌کند که نباید لزوما نسبت به اجناسِ تخفیف خورده حس بدی داشت و ممکن است در بین همان اجناس، کالاهای با کیفیتی وجود داشته باشد.

میک جگِر و اعتقاد به تعمیر در مقابلِ دورانداختن

حتی اگر اهل راک گوش کردن هم نباشید احتمالا میک جگر، خواننده و عضو تقریبا 80 ساله گروه رولینگ استونز را می‌شناسید. حالا میک جگر طی گفت و گویی خودش را یک آدمِ "بسیار صرفه‌جو" توصیف کرده و توضیح داده درآمد بالای ستاره راک بودن تغییری در این موضوع ایجاد نکرده است.

سلبریتی

این موزیسینِ بریتانیایی به گفته خودش برای نسلی است که در صورت کار نکردن یک وسیله، ان را تعمیر می‌کردند و به همین دلیل هنوز و با وجود ثروتِ قابل توجه نمی‌تواند به محضِ خرابیِ یک وسیله، آن را دور بی‌اندازد. این خصوصیت احتمالا یکی از معدود شباهتِ‌های سبک زندگی میک جگر و پدربزرگ یا مادربزرگ‌های ما می‌باشد.

شِیلین وودلی و بی‌اهمیت بودنِ ثروت و شهرت

ستاره درخشانِ The Fault in Our Stars به تازگی در مصاحبه‌ای توضیح داده که حضور در چندین مجموعه محبوب و به طبع آن افزایش چشمگیرِ شهرت و درآمدش، تاثیری روی زندگی‌اش نداشته است.

سلبریتی

وودلی ادعا می‌کند از آن‌جایی که اساسا خود را یک انسان اهل اسراف و افراط در پول خرج کردن نمی‌داند درنتیجه درآمد بیشترِ او تغییری در سبک زندگی‌اش به وجود نیاورده است. این بازیگر 30 ساله آمریکایی همچنین اضافه می‌کند به هیچ کدام از تفریح‌های پرخرجِ آدم‌های ثروتمند علاقه‌ای ندارد و درنتیجه دلیلی برای ولخرجی باقی نمی‌ماند.

لیدی گاگا و زندگی در همان خانه ساده همیشگی

مصاحبه‌های گوناگون با اطرافیان و نزدیکان این خواننده مشهور نشان می‌دهد برای او پول زیاد و کالاهای لوکس مهم‌ترین بخش زندگی نیستند. ظاهرا لیدی گاگا، یکی از مشهورترین و پردرآمدترین موزیسین‌های دوران ما هنوز در همان آپارتمان/استودیویی زندگی می‌کند که پیش از شهرت ساکن آن بود و قصدی هم برای جابجایی ندارد.

سلبریتی

برای اثبات بی‌توجهی این موزیسین مشهور به پول شاید بد نباشد خاطره‌ای از مدیر برنامه‌های او تعریف کنیم. ظاهرا چندی قبل مدیر برنامه‌های لیدی گاگا، با فرض اینکه او کارت بانکی‌اش را گم کرده اقدام به گرفتن یک کارت جدید می‌کند و در نهایت پس از صحبت با او درمی‌یابد به دلیل استفاده کمِ این خواننده از کارتش، بانک به اشتباه به این نتیجه رسیده که او کارت بانکی‌اش را از دست داده است.

کیانو ریووز؛ مگر می‌شود از زندگی عادی سلبریتی‌ها نوشت و اسمی از او نبرد؟

وقتی بخواهید درباره شباهت آدم‌های بسیار مشهور و ثروتمند با آدم‌های عادی بنویسید حتما نام کیانو ریووز هم به میان خواهد آمد. داستان‌های فراوانی درباره تواضع و بخشندگی این بازیگر هالیوودی وجود دارد. با جستجویی ساده به موارد فراوانی مانند بخشیدن درآمد‌های چند میلیون دلاری به خیریه‌ها و اهدای هدیه‌های گران قیمت به اهالی پشت صحنه فیلم‌ها برخواهید خورد.

سلبریتی

جالب است بدانید کیانو ریووز پس از چند دهه کار در هالیوود و دریافت دستمزدهای چند ده میلیون دلاری هنوز در خانه ساده و ارزان قیمت قدیمی‌اش زندگی می‌کند و بسیاری اوقات برای رفت و آمد از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و مترو استفاده می‌کند. شاید ویدئوی معروف او در سال 2011 به چشمتان خورده باشد که این بازیگرِ متواضع علاوه بر استفاده از مترو برای جابجایی حتی حاضر شد صندلی‌اش را به زنِ مسافری تقدیم کند که نزدیک به او ایستاده بود.

هالی بری و عادت به پس‌انداز در مقابل ولخرجی

هالی بری به تازگی در مصاحبه‌ای اعتراف کرده که هرچند همیشه بابت ثروت و وضع مالی‌اش شکرگذار است اما بنا بر عادت و تجربه کودکی نمی‌تواند به آینده فکر نکند و این وضع خوب مالی مانع نگرانی درباره آینده خود و خانواده‌اش نمی‌شود.

سلبریتی

این بازیگرِ 55 ساله آمریکایی اضافه می‌کند هنوز خودش را یک انسان عادی می‌بیند و وقتی در آینه به خودش نگاه می‌کند باور نمی‌کند 10 خودروی گران قیمت و میلیون‌ها دلار جواهرات دارد. این بازیگر توانا و محبوب همچنین درباره ترس و اضطرابِ از دست دادن ثروتش صحبت کرد و ادامه داد که به همین دلیل هنوز از پس‌انداز درامدش بیشتر لذت می‌برد تا خرج کردنِ آن.

کریس ایوانز و تغییر گوشی تلفن همراه پس از ۷ سال

احتمالا فکر می‌کنید در دنیایی که بسیاری از آدم‌های عادی و غیر ثروتمند هر سال گوشی تلفنشان را عوض می‌کنند پس حتما افراد مشهور و ثروتمند هم دست‌کم همین شرایط را دارند. باید بگویم این موضوع حداقل درباره کریس ایوانز صدق نمی‌کند.

سلبریتی

این بازیگر آمریکایی 41 ساله که احتمالا او را طی همکاری‌اش با کمپانی مارول و بازی در نقش کاپیتان آمریکا به یاد می‌آورید، چند وقت قبل بالاخره پس از 7 سال حاضر شد گوشی تلفنش را عوض کند.

جالب است بدانید کریس ایوانز به این راحتی قید گوشی قبلیش را نزد و در صفحه شخصیش یک پست خداحافظی به یادش گذاشت. او در این پست نوشت:"آسوده بخواب آیفون 6.دوران خوبی با هم داشتیم. دلم برای تقلای وسط شب برای اینکه به شارژر وصلت کنم و البته عکس‌های تارت تنگ نخواهد شد اما دلم برای دکمه Home تو حسابی تنگ خواهد شد."

منبع: برترین ها

کدخبر: 814928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟