اتفاق تلخ برای سجاد غریبی / لقب هالک ایرانی چرا از او گرفته شد؟

سجاد غریبی متولد 28 آذر 1370 در اهواز می باشد. سجاد غریبی فارغ التحصیل رشته دیریت از بوشهر است. سجاد غریبی از 16 سالگی ورزش را به صورت حرفه ای شروع کرد و 7 سال در رشته پاور لیفتینگ فعالیت می کرد. سجاد غریبی قصد شرکت در مسابقات مردان آهنین را داشت که با عدم برگزاری این مسابقات مواجه شد. سجاد غریبی حواشی زیادی را در اینستاگرام و با شکست های افتضاح در مسابقاتش توجه ها را به سمت خود جلب کرد.

حمزه مرادیان که از ورزشکاران و مربیان حرفه‌ای کشور است، تنها از چند هفته پیش کار خود را به عنوان مربی سجاد غریبی شروع کرده، وی معتقد است نه تنها لقب هالک از روی سجاد غریبی باید برداشته شود، بلکه او باید از جو غیر واقعی فضای مجازی دور شده و برای موفقیت، به دور از حواشی تلاش کند.

‎این مربی که اصالتا” اهل لرستان است، اعتقاد دارد سجاد غریبی پیش از این مسیر مناسبی را در فضای مجازی طی نکرده و از این پس به دنبال اصلاح روند گذشته با تکیه بر واقعیات است.

‎سعی کردم پس از این مسابقه سجاد را آگاه کنم، اگرچه میل به پذیرش آگاهی در سجاد نیز شکل گرفته و پی به مسیر غلطش برده بود.

در نخستین مرحله اقدام به حذف عکس‌ها از صفحه مجازی سجاد کردیم، لقب هالک را از اینســتاگرامش پاک کردیم، به گفته سجاد، خارجی‌ها به وی چنین لقبی را داده بودند.

‎اکنون شخصیت سجاد واقعی شده و پشیمان است، قرار شد که بدون هماهنگی هیچ مسابقه‌ای را شرکت نکند و در کلاس‌های آموزشی و حداقل ۲ سال در باشگاه و بدور از حاشیه در فضای مجازی، تمرین کند و تنها به هدف و راهش فکر نماید.

خودش پذیرفته که راه حرفه‌ای شدن را طی کند و به همه ثابت کند که آدم بدی نیست، من نیز همراهش خواهم بود و امیدوارم که دیگر اذیت نشود.

‎سجاد پسر فوق‌العاده با ادب است، تشنه آموزش بوده و از اشتباهات گذشته درس گرفته است، مردم نیز کمک و تشویقش کنند، چرا که آدم سابق نیست و قول داده هیچ پست حاشیه‌ای منتشر نکند.

مردم به من بارها گفته‌اند از سجاد دور شو، چرا که ورزشکار حرفه‌ای هستی و ممکن است این همکاری آسیب‌زننده باشد، اما مگر نه اینکه وظیفه یک قهرمان کمک به کسی است که اشتباهش را پذیرفته و خواهان حمایت است.

‎امیدوارم مردم من و سجاد را بیشتر حمایت و تشویق کنند تا بتوانیم پر انرژی کار را ادامه دهیم و برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم

کدخبر: 812521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟