مردان خجالتی بخوانند / 5 راه حل آسان برای گفت و گو با زن مورد علاقه !

بسیاری از مردان خجالتی با نزدیک شدن و قرار گذاشتن با زنان زیبا مشکل دارند. در حضور خانم ها ناگهان زبانشان بسته می شود و نمیتوانند فکر کنند. افراد خجالتی اگر خودشان را تغییر ندهند و یاد نگیرند که یک دختر را چگونه جذب کنند، در وضعیت خوبی قرار نمیگیرند.

هر چند وقت یکبار با هم معاشرت کنید

به‌عنوان یک مرد خجالتی، به روابط اجتماعی نیاز دارید تا ماهیت درونگرای خودتان را نشان دهید. وقتی با افراد مختلف ارتباط برقرار میکنید، در معرض دید و مورد توجه دیگران قرار می گیرید، آنها به شما کمک می کنند تا روابط اجتماعی و اعتماد به نفس خودتان را افزایش دهید و بتوانید با دیگران براحتی ارتباط برقرار کنید و دختران را به خودتان جذب کنید.

برنامه ریزی

اگرچه ممکن است وسوسه شوید که یک قرار عاشقانه دو نفره بگذارید، باید بدانید که کار درستی انجام نمیدهید. این اولین قرار است و شما هنوز یکدیگر را به خوبی نمی شناسید. یک اختلاف جزئی باعث میشود هرگز او را نبینید. شما باید در یک مکان عمومی یا رستوران یکدیگر را ملاقات کنید

اگر احساس می‌کنید در شروع و ادامه مکالمه با مشکل مواجه میشوید، یک ورق کاغذ بردارید و تمامی موضوعاتی را که میخواهید در مورد آن صحبت کنید روی کاغذ بنویسید. می توانید درباره موضوعاتی مثل دوچرخه سواری، رستوران ، کشورها و یا غذاهای مورد علاقه او صحبت کنید.

با دختران دیگر معاشرت کنید

قبل از اینکه کسی را پیدا کنید و با او رابطه عاشقانه برقرار کنید، باید مهارت های آشنایی و ارتباطی را تمرین کنید. وقتی با برخی از دختران صحبت میکنید و با آنها وقت می گذرانید، مهارت ها و نکات خاصی را در مورد چگونگی برقراری یک رابطه سالم با زنان به دست می آورید. تفکر دخترها با پسرها متفاوت است و شما فقط زمانی می توانید این را یاد بگیرید که با دختران دیگر صحبت کنید.

شنونده خوبی باشید

اگر ترجیح می دهید چیزی نگویید، سعی کنید یک شنونده عالی باشید. زنان عاشق کسانی هستند که حرف هایشان را بشنود، اگر بتوانید شنونده خوبی باشید، بیشتر جذب شما می شوند. وقتی زنی از شما خوشش می‌آید، می‌خواهد همه چیز را با شما در میان بگذارد، اما زمانی که متوجه شود شما اهمیتی به حرف هایش نمیدهید شما را ترک میکند.

نکته کلیدی در کنترل کمرویی :

نکته کلیدی برای خجالتی نبودن، این است که راحت باشید.

از اینکه او بداند شما درونگرا یا خجالتی هستید، نترسید.

با او شوخی کنید و نگران نباشید که او از صحبت های شما چه برداشتی میکند، زیرا این فکر باعث میشود حرفهایتان را سانسور کنید و بیشتر سکوت کنید

منبع: پاتوق آنلاین

کدخبر: 812325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟