رکورد عجیب خواننده های ایرانی + اسامی و رکوردهای خیره کننده !

آرمین زارعی: ۹/۸ میلیون

آرمین ۲AFM، با نام واقعی آرمین زارعی، متولد سال ۱۳۶۵ در تهران و دانشجوی اخراجی رشته مهندسی کامپیوتر است. فعالیت در عرصه ی موسیقی را از اوایل دهه ی ۸۰ آغاز کرد. پس از سال ها فعالیت زیرزمینی، در سال ۹۸ موفق به اخذ مجوز از وزارت ارشاد شد.

شادمهر عقیلی: ۸ میلیون

شادمهر عقیلی متولد سال ۱۳۵۱ در تهران و تحصیل کرده ی هنرستان موسیقی است. فعالیت در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۷۰ آغاز کرد. در سال ۸۱ ایران را به مقصد کانادا ترک کرد. پس از آن به آمریکا رفت و فعالیت خود را در آنجا ادامه داد.

بابک جهانبخش: ۴/۸ میلیون

بابک جهانبخش متولد سال ۱۳۶۲ در آلمان و دانش آموخته ی رشته صداگذاری موسیقی است. او فعالیت در عرصه ی موسیقی را از دهه ی ۸۰ آغاز کرد.

محسن چاوشی: ۴/۵ میلیون

محسن چاوشی متولد سال ۱۳۵۸ در خرمشهر و دارای مدرک دیپلم حسابداری است. او فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۸۰ آغاز کرد.

رضا صادقی: ۴/۴ میلیون

رضا صادقی متولد سال ۱۳۵۸ در بندرعباس و دارای مدرک لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه استکهلم سوئد است. او فعالیت در حوزه ی موسیقی را از دهه ی ۷۰ آغاز کرد.

همایون شجریان: ۴/۲ میلیون

همایون شجریان، فرزند استاد محمدرضا شجریان، متولد سال ۱۳۵۴ در تهران است. او فعالیت خود در عرصه ی موسیقی را از دهه ی ۷۰ آغاز کرد.

فرزاد فرزین: ۴ میلیون

فرزاد فرزین متولد ۱۳۶۰ در تهران و دارای مدرک لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران است. او فعالیت در حوزه ی موسیقی را از دهه ی ۸۰ آغاز کرد.

حامد پهلان : ۴ میلیون

حامد پهلان متولد سال ۱۳۶۲ در تهران است. فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۸۰ آغاز کرد. او در ایران موفق به اخذ مجوز نشد، به همین دلیل در سال ۱۴۰۱ از ایران به ترکیه مهاجرت کرد.

محسن ابراهیم زاده: ۳/۹ میلیون

محسن ابراهیم زاده متولد سال ۱۳۶۶ در شهر تربت حیدریه در استان خراسان رضوی است. او فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۹۰ آغاز کرد.

رضا بهرام: ۳/۸ میلیون

رضا بهرام متولد سال ۱۳۷۰ در یزد و دارای مدرک لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد است. او فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۹۰ آغاز کرد.

بهنام بانی: ۳/۳ میلیون

بهنام بانی متولد سال ۱۳۶۶ در شهر دامغان در استان سمنان و دارای مدرک لیسانس رشته مهندسی عمران از دانشگاه شاهرود است. او فعالیت در عرصه ی موسیقی را از دهه ی ۹۰ آغاز کرد.

سیروان خسروی: ۳/۲ میلیون

سیروان خسروی متولد سال ۱۳۶۱ در تهران و دانشجوی انصرافی رشته اقتصاد نظری است. او فعالیت در حوزه ی موسیقی را از دهه ی ۸۰ آغاز کرد.

محسن یگانه: ۳/۱ میلیون

محسن یگانه متولد سال ۱۳۶۴ در شهر گنبدکاووس در استان گلستان و دانشجوی انصرافی لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه آزاد است. او فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۸۰ آغاز کرد.

منبع: وقت صبح

کدخبر: 808517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟