تعبیر خواب بازیگران زن و مرد ایرانی که در مکان های عجیب و غریب می خوابند ! + عکس و اسامی

بازیگران ایرانی بخش مهمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند. افراد جامعه علاقه زیادی به دانستن از زندگی بازیگران ایرانی دارند. بسیاری از بازیگران ایرانی ازدواج کرده اند.برخی از بازیگران ایرانی از جوانی تاکنون با تغییرات چشمگیری رو به رو شدند . در این مقاله به تعدادی از بازیگران ایرانی می پردازیم.

بازیگران ایرانی در خواب (1)

بازیگران ایرانی در خواب (2)

بازیگران ایرانی در خواب (3)

بازیگران ایرانی در خواب (4)

بازیگران ایرانی در خواب (5)

بازیگران ایرانی در خواب (6)

بازیگران ایرانی در خواب (7)

بازیگران ایرانی در خواب (8)

بازیگران ایرانی در خواب (9)

بازیگران ایرانی در خواب (10)

تعبیر خواب خوابیدن

تعبیر خوابیدن در یک جای نامناسب

اگر در خواب ببینید در جایی خوابیده اید که اصلا راحت و مناسب نیست به این معنی است که شما در حال مبارزه باید بیماری و یا مشکل روحی هستید که زندگی شما را کمی سخت کرده است .

تعبیر خواب خوابیدن در منزل دیگری

اگر در خواب ببینید که در جایی به غیر از خانه خودتان خوابیده اید به این معنی است که شما چیزی را در زندگی خود تغییر داده اید که هنوز به این تغییر عادت نکرده ای و احساس آرامش نمی کنید.

تعبیر خوابیدن با یک غریبه

اگر در خواب ببینید که کسی کنار شما خوابیده است و شما او را نمی شناسید به این معنی است که شما شخصیت اصلی خودتان را از دیگران پنهان می کنید چرا که خودتان از شخصیت و روحیات خودتان خوشنود نیستید. شما می ترسید که اگر دیگران شخصیت واقعی شما را بشناسند ، ممکن است از شما دور شوند.

تعبیر خواب خوابیدن با دوست

تعبیر خوابیدن با دوست پسر و دوست دختر نشانه این است که مشکلاتی در روابط با آن ها دارید. این مشکلات به علت خونسردی بیش از حد آن ها و عدم مسئولیت پذیری به وجود آمده است. به همین دلیل شما بسیار کلافه شده اید و دوست دارید با این مشکل برخورد جدی داشته باشید.

تعبیر خواب خوابیدن در خیابان

 اگر خواب دیدید که در خیابان یا در محلی خارج از خانه خوابیدید تعبیرش این است که ممکن است یک فرصت جدید کاری را از دست بدهید. با دیدن این خواب بیشتر حواستان را جمع کنید و از این فرصت استفاده کنید.

 تعبیر دیدن خواب خوابیدن در خیابان همچنین نشانه پایان روابط عاشقانه شما باشد.

تعبیر خواب خوابیدن در پارک

لوک اویتنهاو می گوید : تعبیر خواب خوابیدن در پارک مسافرت است

 

کدخبر: 807814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟