گاف عجیب در خندوانه! / جناب خان از طرف رامبد جوان پوزش خواست + فیلم
حجم ویدیو: 2.58M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

وریا غفوری کاپیتان استقلال بوده است. حمایت های همیشگی وریا غفوری از مردم در مصاحبه های بعد از بازی اش معروف است. در حال حاضر وریا غفوری دیگر در استقلال بازی نمی کند. حتی در برنامه خندوانه وقتی کامران تفتی نام وریا را نوشت در تکرار برنامه حذف شد. ظاهرا اعتراضات وریا غفوری منجر به سانسور او شده است. در همین رابطه جناب خان با انتشار یک استوری از وریا غفوری و هوادارانش عذرخواهی کرد.

‌در بازی اسم و فامیل برنامه خندوانه، کامران تفتی در ستون اسم از «و»، اسم وریا را نوشت اما در تصویری که در زمان امتیاز دادن رامبد جوان نمایش داده شد، اسم «وریا» حذف و به «وحید» تبدیل شد. صداوسیما از هنگام حمایت وریا غفوری از اعتراضات مردم، این فوتبالیست سرشناس را سانسور می‌کند.

عذرخواهی جناب خان از وریا غفوری

محمد بحرانی در متن استوری اینستاگرامی‌اش نوشت: اتفاقی که دیشب در برنامه خندوانه افتاد اتفاق بسیار ناخوشایندی بود. این اتفاق ناخوشایند به عقیده من حتما شایسته یک عذرخواهی است. هرچند بنده در هنگام ضیط بخش مسابقه در برنامه دیشب حاضر نبودم که اگر حاضر می‌بودم حتما ری‌اکشن نشان می‌دادم. در هرحال به خاطر اتفاق رخ داده هرچند عملا نقشی در آن نداشتیم به سهم خودم، تمام قد و صمیمانه از جناب آقای وریا غفوری و همچنین تمام شما بینندگان عزیز عذرخواهی می‌کنم. متشکرم. در ضمن ضبط خندوانه دو سه روز پیش به پایان رسیده لذا ما عملا امکان عذرخواهی در خود برنامه را نداریم.

کدخبر: 803983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟