فیلم آرزوی زیبای طناز طباطبایی / طلا خانم یاغی چه شیرین گفت
حجم ویدیو: 11.67M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52

طناز طباطبایی، طناز طباطبایی، طناز طباطبایی، طناز طباطبایی، طناز طباطبایی

 قسمتی از آرزوی زیبای طناز طباطبایی در گفتگو با فریدون جیرانی

طناز طباطبایی بازیگر طلا خانوم در سریال یاغی، در برنامه کافه آپارات از آرزوی خود گفت. با حضور طناز طباطبایی در برنامه کافه آپارات فریدون جیرانی، طناز طباطبایی بزرگترین آرزوی خود را لذت بردن از زندگی در زمان حال عنوان کرد. در ادامه بخشی از ویدئو و آرزوی زیبای طناز طباطبایی را در برنامه تلویزیونی را با شما به اشتراک گذاشته ایم.

آرزوی طناز طباطبایی

در حاشیه گفتگوی فریدون جیرانی با طناز طباطبایی در کافه آپارات، طناز طباطبایی آرزو کردن را کار اشتباهی دانست و گفت: (لحظه ای که من اینجا حضور دارم می تونه بزرگترین آرزو باشه و باید این لحظه رو به بهترین شکل ازش استفاده کنم.)

او در ادامه این گفتگو گفت: افراد آرزوهایی برای آینده خود دارند و درطول زندگی به دنبال برآورده شدن آرزوی خود هستند، اما من دوست دارم هر روز آرزو کنم و آرزوهایم روزانه باشد. مانند داشتن حال خوب.

طناز طباطبایی در پاسخ به سوال فریدون جیرانی که در همین لحظه اکنون و حضورت در برنامه چه آرزویی داری، پاسخ داد: از حضور در کنار شما بسیار خوشحالمو کارهای هنری شما بود که من رو به بازیگری علاقه مند کرد و خداروز شکر می کنم که امروز در این برنامه در کنار شما هستم.

کدخبر: 798657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟