واکنش عجیب فریبا نادری به فحش هایی که به او می دهند ! / خستگی ام در رفت !

به گزارش رکنا، او درباره حضور نداشتن در پروژه های تلویزیونی می گوید: پیشنهادها برای حضور در تلویزیون زیاد است اما اغلب آنها برایم جذابیتی نداشتند و نتوانستند مرا به چالش بکشانند تا قبول کنم.

  فریبا نادری درباره اینکه این روزها مشغول چه کاری است؟ گفت: برای شبکه نمایش خانگی مشغول بازی در سریالی هستم اما فعلا به دلیل اینکه هنوز روابط عمومی کار، خبری اعلام نکرده من هم اجازه نام بردن از کارم را ندارم.

فریبا نادری که در سریال «ستایش» نقش پری سیما را ایفا کرده بود، با اشاره به بازپخش «ستایش ۲» از شبکه آی فیلم در پاسخ به اینکه آیا سریال را تماشا می کند و نظرش درباره موفقیتش در ایفای نقش منفی که در این سریال  داشت چیست؟ گفت: مشغله ام زیاد است و بازپخش سریال را نمی بینم اما آنقدر دیده ام که دیگر «ستایش» را حفظ هستم. آن طور که شنیده ام مردم موقع دیدن «ستایش» مرا فحش می دادند. تمام تلاشم این بود که واقعا این اتفاق بیفتد و خوشحال شدم که این اتفاق افتاد، چون همین که این را می شنوم یعنی کارم را درست انجام داده ام و از سوی کارگردان، آقای سعید سلطانی به درستی هدایت شده ام. واقعاً خستگی ام درآمد وقتی دیدم مردم آنقدر نقش مرا باور کرده‌اند که به من فحش می دهند.

 

کدخبر: 797646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟