اجبار حجاب کامل تا ۲۱ تیرماه امسال  در محیط اداری / ممنوعیت بدحجاب و بی حجاب !

به گزارش رکنا از خبر آنلاین :  به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ،در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه که با موضوع طرح جامع حجاب و عفاف و تشکیل قرارگاه ۲۱ تیر برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) اظهار داشت: دنیا فانی و مسئولیت ها گذار است، اگر مسئولیت ها در جهت خدمت به خلق الله و برای رضای خدا باشد، موفق هستیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: مردم فهیم و بابصیرت همیشه و با هر سختی همراه نظام بوده اند، و این مهم را باید قدر دانست و در راستای خدمت به آنها تلاش کرد، لذا هر چه مسئولیت بیشتر وظیفه سنگین تر است.

وی با اشاره به روز عفاف و حجاب و طرح این سوال که چرا باید در جامعه اسلامی حجاب داشته باشیم؟ عنوان کرد: شهرستان بانه مشهور به اختیار الدینی است و از ریشه با اسلام همراه بودید، دستورات اسلامی در جامعه پیاده شده است .

دشمن سعی دارد نظام را از درون تهی کند/ تهاجم،شبیخون و ناتوی فرهنگی را جدی بگیریم

وی اضافه کرد: دشمن که در جنگ هشت ساله شکست خورد توطئه های مختلفی را برای نابودی نظام اسلامی از درون طراحی کرد.

الله مرادی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۷۲ فریاد زدند که دشمن تهاجم فرهنگی بر علیه ملت ایران آغاز کرده که خیلی ها باور نکردند بعد از مدتی دشمن بحث بی حجابی را به عنوان جنگ همه جانبه آغاز کرد.

وی ادامه داد: بعد از این موضوع بار دیگر رهبر معظم انقلاب هشدار دادند که دشمن شبی خون فرهنگی (از بیخ و بن کندن ریشه همه اعتقادات) بر علیه ملت ایران آغاز کرده که یک عده مسوولان غافل بی توجهی کردند و بار دیگر رهبر معظم انقلاب هشدار داد که دشمن ناتوی فرهنگی (نابودی همه چیز) راه انداخته که مسوولان باز توجه نکردند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: اکنون دشمن یک جنگ ترکیبی همه جانبه همچون جشنواره کن را بر علیه کشور آغاز کرده که در این جنگ ترکیبی از بین بردن اقتصادی، سیاسی، محیط زیستی، فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی شده است.

الله مرادی به جابجای ارزش ها اشاره کرد و افزود: متاسفانه امروز کسانی که حجاب کامل را رعایت می کند توسط برخی افراد مورد تحقیر قرار می گیرند، و در کف جامعه جوانان که از خانواده های اصیل هم هستند در اثر تهاجم فرهنگی و با تبعیت از الگوی باطل غرب با پوشش بسیار نامناسب می گردد.

«تا ۲۱ تیرماه سال جاری نباید در محیط اداری ، فردی بی حجاب و یا بدحجاب باشد»

عزت و کیان ایران اسلامی بعد از انقلاب

الله مرادی گفت: انقلاب اسلامی با تقدیم بیش از ۲۴۰ هزار شهید، صدها هزار جانباز و هزاران آزاده با شعار استقلال آزاد جمهوری اسلامی انقلاب کرد که هدف استقلال رسیدن به خودکفایی بود.

وی افزود: آزادی که دنبال می کردیم رهایی از اسارت قدرت های سلطه گری که همه شونات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ما را گرفته بودند و جهموری اسلامی براساس اعتقادات دینی بنا شد که حجاب اسلامی یکی از آنها است.

وی برای کسانی در اثر گمراهی به طرفداری از شاه ملعون شعار می دهند، یادآور شد: رضاشاه همان کسی بود که به زور چادر و حجاب را از سر بانوان ایرانی پایین می کشید، جوانان را بجای سوق به سمت علم و تعالی به سوی بی‌بند و باری سوق می داد، ارتش ما علیه امت های اسلام استفاده می شود ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی جوانان ما در پیشرفت علم در جهان جزء رتبه های نخست است و ارتش و سپاه قهرمان ما هم برای دفاع از عزت و کیان کشور و همه ملت های مظلوم و مستعضف مسلمان استفاده می شود.

سوره مبارکه نور را مطالعه کنید!

الله مرادی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی بر اساس اعتقاد دینی پایه گذاری شد و حجاب اسلامی یکی از آنها است، لذا به همه افراد توصیه می کنم که یکبار سوره نور را کامل به معنا و مفاهیم مطالعه کنند، در این سوره خداوند متعال وظیفه زن و مرد را به صورت کامل مشخص کرده است

این مسوول با بیان اینکه دشمن با ایجاد شبه و تفرقه همه اعتقادات مسلمانان بخصوص حجاب اسلامی را مورد هجمه قرار داده است، یاد آور شد: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب کسانی که به اعتقادات اهل سنت توهین کنند شیعه انگلیسی هستند و کسانی که به اعتقادات اهل تشیع توهین کنند دشمن دین واسلام است که اهداف جریانات منحرف را دنبال می کنند.

دو انتظار از مسئولین ...

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره طرح جامع عفاف و حجاب و تشکیل قرار گاه ۲۱ تیر، تاکید کرد: کارکنان تمامی دستگاه اجرای باید با حجابی که در چهارچوب قانون مشخص شده است سرکار حاضر گردند و تا ۲۱ تیرماه سال جاری نباید در محیط اداری فردی بی حجاب و یا بدحجاب باشد و در این راستا تاکید بر ترغیب، تشویق و اقناع است.

الله مرادی گفت: انتظار دومی که داریم این است که علمای دینی بحث امر به معروف و نهی از منکر را با هدف اهمیت رعایت حجاب در مساجد شروع کنند و تلاش کنند که بی حجابی به عنوان یک منکر برای مردم محرز شود.

«تا ۲۱ تیرماه سال جاری نباید در محیط اداری ، فردی بی حجاب و یا بدحجاب باشد»

ویروس بی حجابی برای جامعه خطرناک و همه گیر است

وی یادآور شد:با مراجعه به گذشتگان، فرهنگ دینی، اسلامی و قومی در میابیم که قوم کُرد همواره در پوشش کامل حجاب بوده است؛ لذا بی حجاب همچون ویروس بیماری زا برای جامعه خطرناک و همه‌گیر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: بخاطر انسانیت باید آن چهارچوب های که مورد پسند اعتقادی ما است رعایت کنیم و نباید اجازه بدهیم برخی افراد فرهنگ غنی ما را زیر سول ببرند، لذا به دستور خدای متعال باید در میان جامعه گروهی باشند که دعوت به خیر کنند که همان رستگاران هستند.

الله مرادی در پایان گفت: از دامن زن به معراج می رود ولی آیا با شرایط کنونی عفاف و حجاب، باز هم این امتیاز بزرگ صدق می کند؟ چرا باید چنین جایگاه مقدس زیر سوال برود لذا در طرح جامع عفاف و حجاب انتظار می رود با حجابی که در چهارچوب قانون مشخص شده است حاضر شوند.

کارگروه تخصصی حجاب و عفاف در بانه تشکیل می شود

کمال خدری سرپرست فرمانداری شهرستان بانه نیز گفت: در راستای هر چه بهتر فریضه امر به معروف و نهی از منکر کارگروه تخصصی حجاب و عفاف در بانه تشکیل می شود.

خدری با اشاره به رشد و ترقی جامعه امر به معروف و نهی از منکرافزود: امر به معروف و نهی از منکر مسیری بزرگ برای حق شناسی و خدا شناسی است و یکی از فرایض مهم و واجب در جامعه است که برای تحقق این امر تمام تلاش خود را بکار می برم.

وی اظهار داشت: همه مدیران شهرستان موظف به اجرای ابلاغ ها و دستور العمل های طرح جامع حجاب و عفاف هستند و چنانکه مدیری به این امر توجه نکنند در نخستین مرحله تذکر می دهیم و در صورتی که تکرار کنند نسبت به تغییر وضعیت وی اقدام می شود.

خدری با بیان اینکه پلیس اماکن باید بر مراکز خرید نظارت کند، اضافه کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت باید در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشد و از تولید البسه مغایر با عرف جلوگیری کنند و نظارت بر صنوف به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: اجرای طرح حجاب و عفاف در خیابان ها و معابر عمومی با رعایت پرهیز از برخورد فیزیکی به طور جدی پیگیری می شود.

منبع: خبر آنلاین

 

کدخبر: 791319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟