عکس تغییر چهره عجیب 25 ساله رهامیر / طرفداران ماکان رونمایی کردند !

به گزارش رکنا ، ماکان بند یک گروه موسیقی ایرانی در ژانر پاپ است که در سال ۱۳۹۴ شکل گرفته‌است. این گروه متشکل از رهام هادیان، امیر مقاره و امیرمیلاد نیکزاد است و یاشار خسروی آهنگساز و نوازندهٔ ساکسوفون، رهبری آن را از زمان شکل‌گیری بر عهده گرفته‌است.

تغییر چهره خفن 25 ساله رهامیر

 امیر زادهٔ ۳ دی سال ۱۳۷۴ و رهام زادهٔ ۷ مرداد ۱۳۷۰ می‌باشد.نام «ماکان» ریشهٔ فارسی، دیلمی دارد و نام یکی از پسران کاک از حاکمان مازندران در سدهٔ چهارم هجری، به معنی شجاعت است که طرفداران میلیونی این گروه با نام رهامیر این گروه را به اوج بردند .

تغییر چهره خفن 25 ساله رهامیر

امیر مقاره متولد 3 دی ماه 1374 در تهران میباشد. او از دوران نوجوانی به سرودن شعر پرداخته و فعالیت هایش را از سال 1393 به صورت حرفه ای و مستقلا آغاز 3 شده است.

تغییر چهره خفن 25 ساله رهامیر

رهام هادیان در 7 مردادماه 1370 در شهر اراک به دنیا آمد. او و امیر مقاره از اعضای اصلی گروه ماکان بند است و دارای صدایی زیبا و حسی عاشقانه است. او از زمان نوجوانی به ملودی سازی علاقه داشت و دوره های آهنگسازی را به صورت تجربی سپری کرد. او در ادبیات و شعر گویی استعداد بیشتری دارد از روحیه وی می تواند به شوخ بودن و شیطنت هایش در اجرا اشاره کرد.تغییر چهره خفن 25 ساله رهامیر / طرفداران ماکان رونمایی کنن !

تغییر چهره خفن 25 ساله رهامیر

 منبع : دلگرم

کدخبر: 789829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟