چهره های مشهور ایرانی متولد 4 خرداد + عکس

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به چهارمین روز از خردادماه رسیدیم. اگر شما هم متولد 4 خرداد هستید و دوست دارید بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی سالروز تولدشان با شما یکی است.

ما در این مطلب شما را با چهره های مشهور ایرانی متولد 4 خرداد آشنا میکنیم.

محمد کاسبی

محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان 4 خرداد 1330 در خیابان ری تهران متولد شد.

محمد کاسبی به دلیل علاقه ای که به هنر داشت پس از قبولی در رشته پزشکی از آن انصراف داد و در کنکور هنر شرکت کرد و وارد این حرفه شد، از بازی های او میتوان به بازی در سریال سه در چهار، صاحبدلان، خوش‌رکاب، سر دلبران و دادستان اشاره کرد.

4 خرداد

عطاالله حیاتی

عطاالله حیاتی کارگردان، نویسنده و مدیر فیلمبرداری کشورمان 4 خرداد 1331 در کرمانشاه متولد شد. از سال 1354 به کار در تلویزیون مشغول شد و فعالیت در سینمای حرفه ای را از سال 1366 با فیلم گال به عنوان دستیار فیلمبرداری آغاز کرد.

4 خرداد

امیر شهاب رضویان

امیر شهاب رضویان کارگردان کشورمان 4 خرداد 1344 در همدان متولد شد.

امیر شهاب رضویان فیلمسازی را با ساخت فیلم های کوتاه شروع کرد و چهل فیلم کوتاه و شش فیلم بلند در کارنامه خود دارد. فیلم مینای شهر خاموش او در جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین را دریافت کند.

4 خرداد

احمدرضا عابدزاده

احمدرضا عابدزاده متولد 4 خرداد 1345 ، آبادان دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران و باشگاه پرسپولیس تهران است.

او به همراه تیم ملی فوتبال ایران به قهرمانی در مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ در پکن و دو مقام سومی در جام ملت‌های آسیا در سالهای ۱۹۸۸ و ۱۹۹۶ رسیده است و با تیم ملی به جام جهانی ۱۹۹۸ صعود کرده است.

او همچنین باشگاه استقلال تهران به قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا دست پیدا کرده است. او با تیم پرسپولیس چهار بار و با استقلال تهران یک بار به مقام قهرمانی در بالاترین رده لیگ فوتبال ایران دست یافته است.

4 خرداد

کدخبر: 784440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟