فیس و افاده عروس همه را به دردسر انداخت !

به گزارش رکنا ، مراحل و پروسه گرفتن عکسهای فرمالیته عروس و داماد این روزها جزو بخش مهمی از مراسم ازدواج شده است و هر کدام از زوجین تلاش می کنند تا بهترین ایده را برای این تصویر برداری انتخاب کنند. ایده هایی که گاهی به دلیل چشم و هم چشمی تبدیل به یک چالش شاید هم دردسر شود.

عروس خانم جوان راجستانی، به دلیل تلاش برای خاص و متفاوت بودن عکس های آتلیه ای ازدواجش، تصمیم گرفت تا ایده ی آبشار را انتخاب کند. ایده ای که با مخالفت داماد و عکاس روبرو شد اما در نهایت اصرار عروس آن را به مرحله ی اجرا کشاند.

نزدیک محل زندگی آنها آبشار کوچک و زیبایی بود که بخشی از آب آن با سدی در همان نزدیکی مرتبط بود به همین دلیل اهالی میدانستند که باید با احتیاط وارد آب این قسمت شوند.

عکاس، داماد و نزدیکان عروس خانم هم این مسئله را مطرح کردند اما از قرار معلوم پز بالای عروس و تلاشش برای رو کم کنی یکی از دوستانش که به تازگی ازدواج کرده بود و مراسم بسیار مجللی هم داشت، خواسته اش را عملی کرد.

همه چیز آماده شد و آنها به محل مورد نظر رفتند اما چند دقیقه ای از شروع عکاسی نگذشته بود که ناگهان سطح آب بالا آمد و این چنین تصور شد که دریچه ای از سد باز شده و آب در حال افزایش است.

عکاس و همراهان سعی کردند عروس را منصرف و هرچه سریعتر از این منطقه دور کنند اما او میگفت هرچقدر سطح آب بالاتر باشد، عکس جذاب تر خواهد بود. چند دقیقه بعد شدت آب بالا گرفت و همه چیز بهم ریخت.

دوربین عکاسی به داخل آب پرت شده و عروس و داماد و همه افرادی که وسط نزدیک آبشار بودند گرفتار شدند. عکاس فورا خودش را کنار کشیده و سریع کمک خبر کرد اما تا زمان رسیدن کمک، عروس و داماد و بقیه وحشت زده فریاد میزدند و درخواست کمک میکردند، آنجا بود که موج پشیمانی در چشمان عروس لجباز دیده میشد.

نیروهای کمک فورا خود را به منطقه رسانده و آنها را نجات دادند و خوشبختانه ماجرا ختم بخیر شد اما دعوای عروس و داماد تازه شروع شده بود و از قرار معلوم همچنان ادامه داشت.

 

کدخبر: 783494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟