غوغای زایمان زن بیوه 2 سال بعد از مرگ شوهرش! / همه شوکه اند + عکس مادر و نوزاد

 پیشرفت علم بخصوص در بحث باروری و فرزندآوری، به قدری است که گاهی باعث انتشار اخبار غیرقابل باور میشود. از تولد نوزادی که تنها 1 سال از مادرش کوچکتر بود تا نوزادی که چند سالی پس از مرگ پدرش به دنیا آمده و ماجرایش را در این بخش می‌خوانید.

ماجرا از این قرار بود که همسر بیوه پلیس جوانی که 3 ماه پس از ازدواجشان در یک ماموریت مهم کشته شد با کمک روش های مدرن و علمی، تصمیم گرفت تا تا آخر عمر از او فرزندی به یادگار داشته باشد و با کمک پزشکان اقدامی انجام داد تا بعد از گذشت چند سال از فوت شوهرش فرزند خود را به دنیا بیاورد.

زایمان-زن-بیوه

بعد از مرگ "لیو" همسر او از پزشک سوال کرد که آیا می تواند اسپرم شوهرش را داشته باشد یا خیر و پزشکان او را بطور کامل برای رسیدن به خواسته اش راهنمایی کردند. مراحل قانونی طی شد و اسپرم پلیس 32 ساله برای بارور شدن همسرش در جایی مخصوص که شرایط لازم را دارا بود، نگه داری شد.

بحث و بررسی ها در این مورد زیاد بود و تصمیم این زن جوان او را با چالش های بسیاری مواجه کرده بود اما تصمیم وی قطعی بود و با جدیت سعی در عملی کردن آن داشت. پس از گذشت مدتی از این حادثه و بازگشت همسر جوان "لیو" به وضعیت روحی مناسب برای بارداری انتقال جنین صورت گرفت و "ژیا چن"، نوزاد همسر فوت شده اش را باردار شد. بعد از سپری شدن دوران بارداری بالاخره نوزاد دختر در سلامت کامل متولد شد و تمام اعضای خانواده را خوشحال کرد.

منبع: منیبان

کدخبر: 783086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟