تمسخر مصاحبه خانم خواننده توسط خواننده مهرداد ! / پشیمان می شوید !

به گزارش رکنا: فائقه آتشین ملقب به گوگوش، در بخشی از مصاحبه ی جدید خود با شبکه من و تو گفت دوران همکاری اش با مهرداد آسمانی را دوران افول هنری خود می داند و از این همکاری پشیمان است.مهرداد آسمانی که آهنگساز ۴ آلبوم و چند آهنگ دیگر گوگوش بوده، دیروز در پستی اینستاگرامی در واکنش به صحبت های گوگوش، به خاطر ساخت آهنگ برای او از مردم ایران عذرخواهی کرد.

واکنش کنایه‌آمیز خواننده لس‌آنجلسی به مصاحبه گوگوش

آسمانی در این پست نوشت:

«امیدوارم چند سال بعد از امروز خود پشیمان نباشید .. من ، مهرداد آسمانی به خاطر ساختن چهار آلبوم برای خانم آتشین و ترانه هایی که گمان کنم می شناسید اول از خانواده خودم که باعث رنج فراوان آنها شدم و سپس از مردم خوب و دنبال کننده گان موسیقی فاخر پوزش می طلبم . تاریخ موسیقی در غربت را نه هما سرشار می نویسد و نه من … تاریخ موسیقی در غربت را مردم ایران می نویسند … شهیار قنبری و زویا زاکاریان مفاخر ادبی کشورمان هستند و از اینکه شانس ساخت و اجرای ترانه هایشان را داشتم به خود می بالم …»

واکنش کنایه‌آمیز خواننده لس‌آنجلسی به مصاحبه گوگوش

مهرداد آسمانی آهنگسازی برای گوگوش را از سال ۸۲ با آلبوم «کیو کیو بنگ بنگ» آغاز کرد و سه آلبوم بعدی گوگوش یعنی «آخرین خبر»، «مانیفست» و «شب سپید» نیز با آهنگسازی مهرداد آسمانی ساخته شدند. او چند قطعه ی دیگر هم برای گوگوش ساخت. اما این همکاری دیگر ادامه نیافت.

گوگوش از رابطه با مردها سود می برد !

به گزارش رکنا و به نقل از روزنامه فرهیختگان و اصلاحات پرس، در مصاحبه اخیر فائقه آتشین که نسخه‌ای کات‌خورده بود و توسط شبکه من‌وتو تهیه شد، تمام هوش و تدبیرشان را به کار بستند اما نتیجه عینی و واقعی کار به‌هیچ‌وجه آن چیزی درنیامد که توقع می‌رفت.

فائقه آتشین آمد تا از روزهای انقلاب و آن‌چه بر سرش آمد بگوید اما این بخش چیز جدیدی نداشت و هیچ شعله دیگری را برنمی‌افروخت. او در بخش‌های دیگری از مصاحبه علیه مسعود کیمیایی ، فیلمسازی که جزء همراهان جریان انقلاب بود و از این جهت جنبه نمادین داشت، حرف‌هایی زد که به زندگی شخصی‌اش برمی‌گشت و تخریب شخصیت به‌حساب می‌آمد.

بر اساس گزارش فرهیختگان، درمجموع اما اکثر کسانی که حرف‌های گوگوش را شنیدند، او را زنی اغواگر یافتند که برای رفع کردن مشکلاتش یا برای ترقی در مدارج اجتماعی، از رابطه‌های غیرصادقانه با مردهای مختلف سود می‌جسته است. به‌علاوه او با طرز صحبت کردنش در این گفت‌وگو خود را فردی فاقد هوش و فراست قابل‌توجه نشان داد. اینها به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند گردانندگان شبکه من‌وتو را به اهدافی که از ساخت این مستند گفت‌وگومحور داشتند، برساند.

آن‌چه از این مصاحبه در ذهن‌ها ته‌نشین شد، تصویر نازیبایی از نماد فضای فرهنگی و هنری قبل از انقلاب یعنی فائقه آتشین بود. به‌نظر می‌آید فعالان این جریان و ترتیب‌دهندگان مصاحبه فائقه آتشین با هما سرشار ، اگر هیچ فعالیتی نکنند و ساکت بمانند، بیشتر توانسته‌اند در ضربه زدن به دشمنان‌شان موفق باشند یا لااقل به نیت ضربه زدن، به‌نفع آنها کار نکرده‌اند.

کدخبر: 779152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟