چگونه اعتماد دختری که خواستگارش هستید را جلب کنید ؟!

شجاعت داشتن برای صحبت با افراد جدید می تواند برای بعضی ازافراد یک چالش بزرگ و وحشتناک باشد. خصوصا وقتی که می‌خواهید به یک دختر نزدیک شوید ، با اوصحبت کنید و با او قرار ملاقات بگذارید. با این حال، خوشبختانه، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید به شدت شانس خود را برای تحت تأثیرقرار دادن او افزایش دهید و نگران طرد شدن نباشید.

در اینجا پنج مرحله ساده وجود دارد که به شما یاد می دهد چگونه به دختران نزدیک شوید:

زمان مناسب را پیدا کنید

قبل از اینکه نگران این باشید که برای نزدیک شدن به دختران چه می خواهید بگویید یا انجام دهید، ابتدا باید بفهمید چه زمانی باید به آنها نزدیک شوید. اغلب اوقات، زمان بندی می تواند تعیین کند که آنها شما را می پذیرند یا شما را نادیده میگیرند.

در اینجا چند نمونه از اینکه چه زمانی باید و چه زمانی نباید به یک دختر نزدیک شوید آورده شده است:

اگر دختری نشسته یا ایستاده و آرام به نظر می رسد، به او نزدیک شوید. افرادی که خلق و خوی مثبتی دارند زبان بدن آنها نشان می دهد که تمایل بیشتری به گفتگو دارند.

اگر متوجه شدید که او به شما نگاه میکند و یا لبخند می‌زند، به او نزدیک شوید. اگر این اتفاق بیفتد، او احتمالاً به شما علاقه مند است و از شما می خواهد که گفتگو را شروع کنید.

اگر دختری ناراحت به نظر می رسد به او نزدیک نشوید. این احتمال وجود دارد که اگر روز بدی را سپری کرده باشد، به گفتگو با یک غریبه پاسخ مثبتی ندهد.

اگر دختری عمیقاً درگیر چیزی است و با کسی صحبت میکند به او نزدیک نشوید. قطع کردن صحبت او تاثیر خوبی نخواهد داشت.

یک ارتباط فوری با چشمان خود ایجاد کنید

به محض اینکه به یک دختر نزدیک می شوید، اولین کاری که باید انجام دهید برقراری تماس چشمی است که به دو دلیل اهمیت دارد

اعتماد به نفستان را نشان می دهد.

باعث ایجاد حس نزدیکی می شود.

هنگامی که با کسی تماس چشمی برقرار می کنید، باعث تولید اکسی توسین، معروف به "هورمون نوازش" می شوید. تولید این هورمون باعث میشود دختری که با او صحبت می کنید احساس کند که می تواند به شما اعتماد کند و اینگونه می شود که او تمایل بیشتری به گفتگو با شما پیدا خواهد کرد.

از کنار به او نزدیک شوید

زنان، بیشتر از مردان، معمولا از محاصره شدن توسط غریبه ها میترسند. نزدیک شدن به یک زن از پشت یا جلو می تواندبرای آنها ترسناک باشد زیرا او می ترسد مورد حمله قرار بگیرد. در عوض، به آرامی از زاویه ای به دخترها نزدیک شوید تا بتوانند شما را ببینند که در حال آمدن هستید و برای حضور شما آماده شوند، نه اینکه از آمدن شما بترسند

ثابت کنید که ارزش صحبت کردن را دارید

مطالعات نشان داده است که افراد در اولین ملاقاتشان به شدت قضاوت کننده و مردد هستند. به خصوص دختران اغلب به گونه‌ای تربیت می‌شوند که نسبت به مردانی که نمی‌شناسند محتاط باشند. آنها بلافاصله قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید با کسی صحبت کنم یا نه، به دنبال پاسخ برای سؤالاتی مانند موارد زیر می گردند:

او از من چه می خواهند؟

آیا این کسی است که بتوانم به او اعتماد کنم؟

آیا ارزش وقت من را دارند؟

هر چه سریعتر به دخترها کمک کنید به این سؤالات پاسخ دهند،زیرا آنها سریعتر با شما راحت می شوند و مایل به گفتگو با شما خواهند شد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

از آنها راهنمایی بخواهید. "یک مکان خوب برای غذا خوردن در اینجا میشناسید؟" آیا این باشگاه ارزش ثبت نام را دارد؟ این یک راه عالی برای تعیین این است که شما به هم علاقه متقابل دارید .

بازیگوش باشید "من یک وضعیت اضطراری دارم. [مکث دراماتیک.] نمی توانم تصمیم بگیرم کافه آمریکایینو سفارش بدهم یا کافه لاته. به نظر شما کدام را بگیرم؟» امتیاز: اگر هر دو در یک کافی شاپ هستید، منطقی است که فرض کنید طرف مقابل نیز یک معتاد قهوه است و احتمالاً در مورد نوشیدنی های مورد علاقه خود با شما صحبت می کند.

از آنها کمک بخواهید. "سلام، می تونی کیف من رو یه لحظه نگه داری تا من این نوشیدنی ها رو بگیرم؟"

زمانی جذاب هستید که به چیز مشترک علاقه داشته باشید و در مورد آن نظر داشته باشید. از موضوعاتی مثل فیلم، موسیقی، غذا، دین و سیاست دوری کنید.

نشان دهید که بی خطر هستید

مغز زنان برای خواندن زبان بدن مردان برنامه ریزی شده است. از لحظه ای که به آنها نزدیک می شوید، ناخودآگاه آنها نحوه حالات بدن و هر حرکت شما را تجزیه و تحلیل می کنند تا تصمیم بگیرند که در مورد شما چه احساسی دارند. نکته کلیدی استفاده از زبان بدن است که نشان می دهد شما دوست هستید ویا قصد آسیب زدن به آنها را دارید

کدخبر: 773419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟