کدام طلسم عشق شما را سمتتان می کشد ! / آرزو کنید و انتخاب ! + عکس

به گزارش رکنا : وقت آن است که با یک تست دیگر قدرت ذهن خود را بررسی کنید. این چالش را دست کم نگیرید زیرا ممکن است این مشکلات به آن سادگی که فکر می کنید نباشند.

در این مطلب یک تست روانشناسی تصویری به همراه پاسخ آنها برای شما آورده ایم که چالش بر انگیز و در عین حال سرگرم کننده هستند. این تست روانشناسی را می توانید به صورت انفرادی یا همراه دوستانتان انجام دهید.

تست روانشناسی

شماره یک

این طلسم معمولاً سه آرزو را برآورده می کند، اما فقط یک آرزو را برای شما برآورده می کند , بدانید که بیشتر چیزهایی که تصور کرده اید مطمئناً محقق خواهند شد. همچنین در آینده ای نزدیک منتظر آشنایی های جالب و جدیدی باشید که به بهبود وضعیت مالی شما کمک می کند. کائنات این ملودی را برای شما می نوازد.

شماره دو

این طلسم وعده برآورده شدن آرزوهایتان را می دهد حتی اگر راه رسیدن به آن ها نیاز به تلاش بسیار داشته باشد. از طرف دیگر وقتی خودتان بتوانید پله های موفقیت را بالا بروید طعم رسیدن قطعا شیرین تر خواهد بود. نعل اسب در هرجایی که باشید برای شما شانس به ارمغان می آورد. پس منتظر قله هایی که باید در آینده فتح کنید باشید!

شماره سه

این طلسم به شما وعده تحقق آرزوی شما را می دهد، اما به روشی بسیار غیر معمول. همچنین از سرنوشت انتظار هدیه ای داشته باشید، چیزی که مدت هاست از دست داده اید در زندگی شما ظاهر می شود. شما رویای یک زندگی آرام در کنار عزیزانتان را در سر می پرورانید، تا جایی که ممکن است نزدیک به دوستانتان، تا حد امکان نزدیک به طبیعت، نزدیک به خدا.

شماره چهار

طبق انتخابی که کردید شما می توانید سه آرزو داشته باشید. هر آرزویی که در ذهن دارید روزی به واقعیت تبدیل خواهد شد وو لازمه آن این است که یاد بگیرید صبور و شکیبا باشید. آرزوی پنهان زندگی شما اسن است که بتوانید به جاهای مختلف سفر کنید و تجربه های بزرگی به دست آورید و با آذم های جدید آشنا شوید. شما دوست ندارید زندگی بی هیجان و معمولی داشته باشید و تشنه سفر و ماجراجویی های هیجان انگیز هستید. یادتان باشد که با باور و صبر همه چیز درست خواهد شد.

منبع : پایگاه آموزشی و اطلاع رسانی طلا

 

کدخبر: 771915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟