سوپرایز تلویزیون برای جام جهانی /  بازگشت عادل فردوسی پور

به گزارش رکنا : رئیس فراکسیون ورزش مجلس مدعی شد: آقای رئیس جمهور ، رئیس مجلس و رئیس صداوسیما موافق بازگشت «عادل فردوسی پور» به تلویزیون هستند. مهدی فروردین: عادل فردوسی پور یکی از سرمایه های صداو سیما و چهره مردمی است. دراین باره با آقای رئیس جمهور، رئیس مجلس و رئیس صداوسیما صحبت شده است. هیچ مشکلی برای بازگشت از نظر آقایان وجود ندارد و حتی آقای رئیس جمهور هم استقبال کردند و نسبت به آن نظر و ذهنیتی مثبت دارند. یک اختلاف نظر مدیریتی وجود دارد که آن هم حل خواهد شد.

عادل فردوسی پور همچنان دور از میادین به سر ‌می‌برد. از زمان روی کار آمدن دولت جدید روزی نیست که در مورد بازگشت عادل فردوسی پور حرفی نباشد. عادل فردوسی پور با روی کار آمدن فروغی کنار گذاشته شد. بحث در مورد بازگشت عادل فردوسی پور همیشه داغ بوده و احاد جامعه خاستار این اتفاق هستند. به نظر شما جای عادل فردوسی پور و برنامه نود در شبکه 3 خالی است؟

چندی پیش و در پی اذعان رییس جدید سازمان صدا و سیما مبنی بر اینکه عادل فردوسی پور برای بازگشت به تلویزیون هیچ مشکلی ندارد رسانه‌ها خبر دادند که مجری برنامه نود به سرعت به شبکه ۳ بر می‌گردد و برنامه خود را به روی آنتن خواهد بود.

بازگشت عادل فردوسی پور به برنامه نود

منبع : گل کوچیک

 

کدخبر: 771447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟