تست : یک درخت انتخاب کنید و شخصتتان را بسنجید!

به گزارش گروه ترجمه رکنا، روانشناسان می گویند که هر یک از ما جنبه های تاریک و روشنی داریم. این چیزی است که انسان را منحصر به فرد و خاص می کند، بنابراین پیشنهاد می کنیم یک تست کوتاه را امتحان کنید تا به شما کمک کند ویژگی های خوب شخصیت خود را بیاموزید.تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از شش درخت نشان داده شده در تصویر را انتخاب کنید و توضیحاتش را بخوانید.

تست

اولین درخت

شما یک شخصیت آسیب پذیر هستید. مانند یک آهنربا جذب افراد می شوید چرا که همه می دانند شما صادق و قابل اعتماد هستید. البته معایب خود را هم دارید .

درخت دوم

شما یک رمانتیک واقعی هستید که خوش بینی و خلاقیت هم دارید . این ویژگی شما در تجارت نیز به نفعتان است.

درخت سوم

شما یک رهبر هستید. عاشق قرار گرفتن در کانون نگاه ها هستید اما فاقد شجاعت و اراده هم هستید. بسیار کاریزماتیک و مسئولیت پذیر هستید، بنابراین دیگران تمایل دارند به شما اعتماد کنند.

درخت چهارم

شما می توانید یک وکیل یا دیپلمات عالی شوید. با همه افراد به خوبی کنار می آیید و به راحتی می توانید نقاط مشترک پیدا کنید. شما فردی صبور، با درایت و با بصیرت هستید.

درخت پنجم

شما از خود و اطرافیانتان بسیار خواسته دارید بنابراین گاهی اوقات دشوار است که دیگران با شما هم سو و موافق باشند .

درخت ششم

اعتماد به نفس و میل به استقلال دو ویژگی است که شما را متمایز می کند. برای شما مهم است که همه کارها را خودتان انجام دهید، بنابراین به ندرت به کمک دیگران نیاز دارید.

کدخبر: 771150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟