تست : یک قایق بادبانی انتخاب کنید

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک قایق بادبانی انتخاب کنید و بفهمید انتخاب شما به چه معناست. این تست به شما کمک می کند تا آن چه را که روحتان می خواهد آشکار شود.

1. مسئولیت و صلح

تست

شما فردی مسئولیت پذیر، متواضع و مبتکر با حس شوخ طبعی هستید و آرام، با لبخند و صبورانه به هر موقعیتی از زندگی واکنش نشان می دهید که این راز محبوبیت و موفقیت شماست. از استراحت در یک فضای راحت ، دلپذیر و دوستانه لذت می برید. همیشه بدون توجه به سختی به جلو حرکت کنید.

2. حمایت و مراقبت از دیگران

شما از آن دسته افرادی هستید که برای رسیدن به اهداف خود سخت تلاش می کنید اما هرگز از کمک به دیگران خودداری نمی کنید. مراقبت، صداقت، وفاداری و صمیمیت ویژگی های اصلی شما هستند. همیشه می دانید که اولویت در زندگیتان چیست. ابتدا چه کاری باید انجام شود و چه کسی می تواند صبر کند. این یک توانایی نادر است که شما را در مسیر موفقیت قرار دهد. شما انرژی خود را برای چیزهایی که حیاتی نیستند هدر نمی دهید، و این به شما امکان می دهد نه تنها به دیگران کمک کنید، بلکه برای خانواده و دوستان نیز وقت بگذارید.

3. سخاوت و عقل سلیم

تست

شما فردی عاقل هستید که برای دانش و ایده های جدید ارزش قائل می شوید. می دانید که یک فکر خوب می تواند کل جهان را تغییر دهد، بنابراین شروع به بررسی دقیق هر ایده ای می کنید. عادت دارید که صمیمانه و سخاوتمندانه از هر چیز هوشمند جدید حمایت کنید. شما از سه قانون پیروی می کنید که در زندگی کمکتان می کند: زندگی کنید، بگذارید دیگران زندگی کنند و هیچ چیز و هیچ کس را محکوم نکنید. به همین دلیل، شما همیشه با مردم ارتباط خوبی دارید.

4. حساسیت و خلاقیت

شما فردی خلاق و با تمایلات هنری هستید. به خاطر حساس بودن و چشمگیر بودن ذاتی تان حس زیبایی شناسی و حس زیبایی را در خود ایجاد کردید. شفقت شما افراد زیادی را جذب می کند. به استقلال و آزادی اهمیت می دهید، بعید است محدودیت ها را تحمل کنید. می دانید که چگونه نصیحت کنید، اما هیچ وقت به نصیحت دیگران علاقه ای ندارید.

5. کوشش و کارآمدی

تست

شما همیشه فعال، سخت کوش و متمرکز بودید. وقتی در مورد چیزی تصمیم می گیرید، سعی کنید آن را با تمام وجود انجام دهید و تا رسیدن به نتیجه نهایی دست از آن نکشید. شما عاشق کار و نتایج آن هستید و عزیزانتان اغلب به شما یادآوری می کنند که به جز کار به بقیه هم فکر کنید. تنها نگرانی دیگر شما خانواده و حلقه نزدیکترین دوستانتان است. این محیطی است که از گذراندن وقت با آن لذت می برید.

6. قوی و محکم

شما پر از برنامه و تعهد هستید. می توانید رویای خود را تا کوچکترین چیزها تصور کنید و قدم به قدم آن را محقق کنید. به سختی کسی قادر خواهد بود شما را از آن چه برنامه ریزی کردید منحرف کند. استراحت خود را فراموش نکنید و به تعطیلات بروید. این تعادل برای شما مفید است و به شما کمک می کند حتی در غیرمنتظره ترین لحظات لبخند بزنید.

کدخبر: 771074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟