تست :  پیشانی ات شبیه کدام پیشانی است ؟  / خودت را بشناس !

به گزارش گروه ترجمه رکنا، تست چهره خوانی یک تکنیک جالب و هنر باستانی است که جزئیات شخصیت افراد را آشکار می کند. به عنوان مثال، پیشانی بلند اغلب برای افراد باهوش و تحصیل کرده است. پیشانی کوتاه برای خانم ها مناسب تر است چرا که زیبایی چهره شان را بیشتر نشان می دهد ، با این حال تعداد کمی می دانند که ظاهر پیشانی فقط یک چیز زیبایی شناختی نیست و با آن می توانید شخصیت یک فرد را بسنجید.

1 - پیشانی پهن

بسیاری از افرادی که پیشانی پهن دارند، به خصوص خانم ها، پیشانی خود را دوست ندارند. این نوع پیشانی بیشتر قسمت سر را اشغال می کند و مردم ترجیح می دهند آن را زیر چتری های خود پنهان کنند اما باید گفت که پیشانی پهن نشان می دهد که فرد بسیار باهوش است علاوه بر این، افرادی که پیشانی پهن دارند، مهارت های مفید زیادی دارند. این افراد حتی حس ششم قوی دارند که می توانند نسبت به اتفاقات خیلی زودتر هوشیار باشند.

2 - پیشانی باریک

پس از آشنایی با ویژگی های شخصیتی افراد با پیشانی پهن، بهترین کار این است که در جهت مخالف گام برداریم. پیشانی پهن نشان می دهد که افراد بسیار باهوش هستند، اما این بدان معنا نیست که کسانی که پیشانی باریک دارند هوش کمتری هم دارند . یکی از ویژگی های کلیدی افراد با چنین پیشانی این است که می توانند بسیار احساساتی باشند و اغلب اوقات صدای قلبشان را می شوند تا عقل و منطق . این افراد  با این خصوصیات اخلاقی معمولاً تنها هستند و از این که در مرکز توجه و جمعیت باشند فرار می کنند.

 3 _ پیشانی صاف

 این افراد زندگی دیگران را هموارتر کرده و دوست دارند زندگی ساده ای داشته باشند. آن ها آن قدر افرادی سختگیر هستند که هرگز نیازهای خود را نادیده نمی گیرند و برای رسیدن به خواسته شان تلاش می کنند . این افراد بسیار دقیق و ظریف هستند و اگر دلت را به چنین شخصی بسپاری تا ابد با تو خواهد بود. البته این بدان معنا نیست که آن ها هرگز رابطه خود را با شریک زندگی خود قطع نمی کنند، بلکه همیشه جایگاه ویژه ای در قلب خود برای آن ها باقی می گذارند. به همین دلیل است که خیلی سخت می توانند عاشق باشند و و اغلب باید لیاقت این افراد را داشته باشید تا بتوانید جایگاه خود را در قلب و احساسشان حفظ کنید .

4 - پیشانی خمیده

همانطور که افرادی با پیشانی صاف وجود دارند، افراد با پیشانی خمیده نیز هستند. این افراد سرشار از نشاط و بسیار مثبت و می توانند هر اتاقی را که وارد می شوند با نور وجودشان روشن کنند. همه اطرافیانشان ناخودآگاه می خواهند تاثیر خوبی روی این افراد بگذارند. آن ها آهنرباهای واقعی هستند که احساسات مثبت و لحظات شاد را جذب می کنند. 

5 - پیشانی M شکل

این نوع پیشانی شبیه حرف M است که قسمت مرکزی پیشانی کمی بیرون زده و دو قوس ایجاد می کند. اگر صاحب این نوع پیشانی باشید دارای تخیل بسیار و پر جنب و جوش هستید .  بیشتر این افراد استعداد هنری دارند و اغلب بازیگر و بازیگر، نویسنده یا نقاش هستند.

6 - شبیه کوه

پیشانی این افراد تا حدودی یادآور قله کوه است و به همین دلیل این نام را به خود گرفته است. اگر تصویر بالا را با منظره کوه فوجی مقایسه کنید متوجه شباهت آن ها به یکدیگر خواهید شد. اگر چنین پیشانی دارید، بسیار خوش شانس هستید، زیرا نه تنها یک نوع بسیار نادر است، بلکه باعث می شود فکر کنید فرد بسیار خاص هستید. این افراد اهل ارتباطات هستند و هیچ مشکلی با کار کردن با دیگران ندارند اما این افراد با این خصوصیات اهلاقی علاقه ای به رهبر شدن ندارند و می دانید برای رسیدن به اهدافشان باید چه کنند.

7 - پیشانی نامنظم

افراد دارای این نوع پیشانی معمولاً به عنوان افراد لجباز توصیف می شوند. آنها تمام تلاش خود را می کنند تا همه چیز در مسیری که برای خود تعیین کرده اند حرکت کند. حتی گاهی انسان را مجبور به انجام کاری نه به خاطر نیازش، بلکه برای ارضای خواسته هایش می کنند. در مکالمات روزمره، آنها اغلب کنایه آمیز هستند، از جمله گفتگو با مافوق خود.

کدخبر: 771050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟