تست: کدام ورودی شما را بیشتر می ترساند ! / خودتان را بشناسید !

به گزارش گروه ترجمه رکنا، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خود و شخصیت خود ، این تست روانشناسی هیجان انگیز را انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصویری را انتخاب کنید که بیشتر شما را می ترساند.

1. درب مرموز به اتاق

تست

شما فردی با شخصیت بسیار قوی ، باهوش و تحلیل گر هستید، چیزها را همان طور که هستند می بینید و انتظار دارید که دیگران نیز مانند شما رفتار کنند. دیوارهای پوشیده شده با کاغذ دیواری نشان می دهد که شما اطراف خود را با موانع عاطفی و معنوی احاطه کردید. این بدان معناست که برقراری ارتباط با شما برای دیگران سخت است. نور نشان می دهد که شما برای شکستن این موانع احساسی آماده هستید.

2. پله به زیرزمین

این بدان معناست که شما می خواهید آزاد باشید و از زندگی نهایت لذت را ببرید. بالا رفتن از این پله ها نماد ترس از دفن شدن است. از مرگ می ترسی، نمی دانی بعدش چه می شود. شما می خواهید در سلامت کامل باشید، بنابراین باید مراقب خود باشید.  غذای سالم بخورید و زیاد پیاده روی کنید. شما را می توان فردی نامید که زیاد فکر می کند و زندگی را دوست دارد. همیشه به خودتان احترام بگذارید .

3. غار یخی

تست

اگر حتی از فکر کردن به یک غار یخی می ترسید، احتمالاً به این دلیل است که در حال گذراندن دوره ای از جستجوی گرمای عاطفی هستید. به این معنی است که شما از احساساتی مانند غم ، ناامیدی و تنهایی می ترسید.

اگر از جنبه خوب نگاه کنید شما واقعاً فردی هستید که می دانید چه می خواهید، خواسته های زیادی دارید، روابط خیلی نزدیک را دوست ندارید، استقلال و آزادی را دوست دارید.

4. خانه ای مخروبه

اگر چنین خانه ای یکی از بدترین کابوس های شماست، برای شما نماد عشق و امنیت است. شما فردی بسیار سخاوتمند هستید که از کمک به کسانی که به شما نیاز دارند امتناع نمی کنید. همیشه دوست دارید عزیزانتان احساس خوبی داشته باشند و هر آنچه را که نیاز دارند به آنها بدهید.

دیدن خانه ویران به معنای شکست است. شما بسیار وفادار و مهربان هستید، اما همه نمی توانند قدردان آن باشند. ترس از این خانه به این معنی است که شما به دنبال ثروت هستید و می دانید که برای به دست آوردن آن باید سخت تلاش کنید. اما به یاد داشته باشید که وقتی ثروت خود را به دست آوردید حواستان باشد که به راحتی از دست ندهید .

5. تونل ترسناک

تست

ترس از ورود به تونل به این معنی است که باید احساسات خود را سامان دهید. ایده ها و افکار شما خیلی واضح نیست اما برای درک بهتر این موضوع، باید به همه چیز واضح تر نگاه کنید. باید همه مشکلات را کنار گذاشت و راه حلی پیدا کرد. قطعا همه چیز درست می شود چرا که شما فردی بسیار باهوش و مهربان هستید. این را بدانید که باید احساسات خود را بیان کنید تا همه شک ها و مشکلات حل شوند و به یاد داشته باشید که بالاخره همه چیز در انتهای تونل روشن خواهد شد.

6. درهای آبی با زنجیر

این رنگ یادآور آسمان و دریاست که نشان دهنده ثبات است. شما فردی بسیار سازنده هستید و به اهداف خود می رسید.شما بسیار مدبر هستید و سعی می کنید حل مشکلات را برای زمان بعدی به تاخیر نیندازید. شما همیشه سعی می کنید بهترین ها را به دیگران بدهید و یک راهنمای عالی هستید. با تعهد و کار زیاده روی نکنید. بیشتر اوقات استراحت کنید و سعی کنید از چیزهای زیبا لذت ببرید!

کدخبر: 771036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟