یک جعبه را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی در انتظار شماست

به گزارش گروه ترجمه رکنا ، بخواهیم به زندگی نگاه کنیم ، سراسر زندگی انسان ها پر از شگفتی و اتفاقات خوشایند و ناخوشایند است ، این آدم ها هستند که انتخاب می کنند چه چیزی انتظارشان را بکشد . باید برای هر ثانیه از زندگی تان تلاش کنید و کاری را انجام بدهید تا بهترین ها رقم بخورد .  امروز برای شما 6 جعبه با شماره 1 تا 6 آماده کردیم. یکی را انتخاب کنید و ببینید سرنوشت چه هدیه ای به شما می دهد .

جعبه 1

 

کلیدی در این جعبه وجود دارد ، این کلید درب جدیدی در زندگی شما باز می کند . این کلید می تواند کلید ماشین ، آپارتمان جدید ، فرصت شغلی عالی و حتی کلید خوشبختی و عشق باشد . جعبه شماره یک کلید پیروزی و سرنوشت شما است .

جعبه 2

این جعبه حاوی یک نگین است. این سنگ برای شما موفقیت مالی به همراه خواهد داشت . برای این واقعیت آماده باشید که وضعیت مالی شما به سمت بهتر شدن تغییر می کند و در نهایت می توانید بسیاری از رویاهای خود را محقق کنید. سرنوشت به شما فرصت رفاه مالی می دهد.

جعبه 3

محتویات این جعبه یک چراغ قوه است. این چراغ قوه یک منبع نور روشن است که به روشن کردن و آشکار کردن مسیری که باید بروید کمک می کند. این نور در سفر زندگی به شما کمک می کند تا چیزهای مهمی را ببینید که برای رسیدن به اهدافتان آماده هستند. سرنوشت به شما راه درست را نشان می دهد.

جعبه 4

در این جعبه یک ساعت وجود دارد. این ساعت نقطه عطفی در زندگی شماست. زمان تغییر فرا رسیده است و آنچه قبلاً اشک می ریخت، اکنون شما را به لبخند می اندازد، آنچه باعث غم و اندوه شده است مایه شادی خواهد شد. سرنوشت به شما شادی و خوشبختی می دهد .

جعبه 5

داخل این جعبه یک پاکت وجود دارد. داخل این پاکت سندی است که باید به زودی آن را امضا کنید. این سند ممکن است مربوط به شرکت شما در مزایده عمومی، خرید ملک یا خودرو باشد. همچنین می تواند سند ازدواج شما یا هر رویداد دیگری باشد که مدت ها آرزویش را داشتید و در قلب خود نگه داشتید. سرنوشت به شما ثروت و زندگی شاد می دهد.

جعبه 6

محتویات این جعبه یک میکروفون است. با این میکروفون صحبت کنید و نگرانی هایتان را بگوید ، مطمئن باشید صدای شما شنیده می شود . سرنوشت به شما این فرصت را می دهد تا رویای خود را محقق کنید . حالا فقط از کائنات بخواهید آنچه را که مدت ها در رویای آن بودید برآورده کند.

کدخبر: 770968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟