تست:  وقتی به تصویر نگاه می کنید کدام یک از فنجان ها بیشتر نظر شما را جلب می کند؟

تست شخصیت با ضمیر ناخودآگاه در ارتباط است. هر تست شخصیت به منظور شناخت ویژگی ها و پیچیدگی های خاص رفتاری و روانی افراد طراحی شده است. تست شخصیت به وفور وجود دارد. برای مثال این تست شخصیت براساس فنجان مورد علاقه تان است. با انجام این تست شخصیت می توانید به شناخت ضمیر ناخودآگاه از طریق فنجان مورد علاقه تان دست یابید.

ناخودآگاه می تواند عمیق ترین ترس ها، خواسته های پنهانی و احساسات سرکوب شده ما را آشکار کند. آیا در مورد آن کنجکاو هستید؟ پس تست شخصیت شناسی ساده زیر را انجام دهید.

تنها با انتخاب فنجان مورد علاقه خود می توانید رازهای پنهان وجود خود را کشف کنید.

فنجان شماره 1

این فنجان کمی به شکل مربع است که نشان می دهد کسانی که آن را انتخاب می کنند شخصیتی دلسوز دارند. شما مدام درحال تلاش برای کمک به دیگران هستید و دیگران شما را عاقل و قابل اعتماد برای دریافت مشاوره می دانند.

فنجان شماره 2

فردی که این فنجان را انتخاب می کند فردی با آرزوها و انرژی فراوان است. شما تا زمانی که به هدف خود نرسیده اید متوقف نخواهید شد و قدرت ذهنی بالایی دارید، حتی از کسانی که شما را محدود می کنند بسیار قوی تر هستید.

فنجان شماره 3

این فنجان با داشتن تصویری از یک الگو که به نظر دست ساز می رسد، نشان می دهد کسانیکه این فنجان را انتخاب می کنند خاطرات خود را معمولاً بسیار دوست دارند. آنها معمولاً بسیار نوستالژیک هستند که گاهی اوقات می تواند آنها را از ادامه زندگی باز دارد.

فنجان شماره 4

این فنجان طراحی بسیار ساده ای را نشان می دهد که کسی که آن را انتخاب کرده است می داند چگونه استراحت کند، دوست دارد و می داند چگونه در هنگام استرس آرام بماند؛ اما، این افراد اغلب از بیان آنچه واقعا احساس می کنند خودداری می کنند.

فنجان شماره 5

شما فردی بسیار صمیمی و همدل هستید و با احساسات خود هماهنگی دارید؛ اگرچه گاهی اوقات شما می توانید بسیار شکننده باشید زیرا احترام زیادی برای خود قائل نیستید. شما گارد بسته ای دارید زیرا به دیگران اجازه نمی دهید احساس شما را بدانند.

فنجان شماره 6

کسی که این فنجان را انتخاب می کند خوشبین است، می داند چگونه هر روز را زندگی کند و از هر ثانیه ای که دارد لذت می برد؛ به همین دلیل، آنها دوست دارند با افرادی که سلیقه های مشابهی دارند رفت و آمد کنند.

کدخبر: 770694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟