شباهت بی اندازه بازیگر سریال پدر به آهنگساز آهنگ های بهنام بانی و گلزار !
حجم ویدیو: 6.64M | مدت زمان ویدیو: 00:03:05

سینا مهراد متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در تهران بازیگر اهل ایران است. سینا مهراد سالهاست که نام فامیلی مهراد را برای خود برگزیده و با این نام در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت می کند. سینا مهراد پیش از این در کنار پدرش در چند پروژه به عنوان دستیار حضور داشته است و اولین تجربه بازیگری سینا مهراد و حضورش در تلویزیون نیز با سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی اتفاق افتاد و با این مجموعه بازیگری را آغاز کرد. سینا مهراد بهترین بازیگر شناخته شد.

سینا مهراد برادر ساعد سهیلی که با سریال پدر به اوج شهرت رسید شباهت زیادی به حامد برادران دارد که کاربران را به این مقایسه واداشته است.

سینا مهراد

بیوگرافی سینا مهراد

سینا مهراد متولد 12 آذر 1370 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون دانشجوی انصرافی رشته معماری می باشد که اولین بار تئاتر را در کودکی تجربه کرد سپس وارد ساخت فیلم کوتاه شد تا با سریال پدر یک شبه به شهرت رسید .

پدرش سعید سهیلی (کارگردان) و مادرش خانم مهناز منتظمی می باشد ، برادرش ساعد سهیلی بازیگر شناخته شده و صبا خواهرش کار طراحی می کند .

سارا سهیلی خواهر دیگرش نویسنده و کارگردان است و زن داداشش خانم گلوریا هاردی نیز بازیگر می باشد .

حامد برادران متولد ۱۳ خرداد ۱۳۷۰ در تهران چشم به جهان گشود.

تحصیلات وی مهندسی صنایع می‌باشد اما به دلیل علاقه به موسیقی در این حرفه فعالیت دارد.

حامد برادران هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

حامد برادران از تولیدکنندگان موسیقی ایران است.

شباهت سینا مهراد به حامد برادران

کاربران برا این باورند که حامد برادران و سینا مهراد دارای شباهت های ظاهری زیادی هستند . نظر شما چیست ؟

مصاحبه سینا مهراد

سینا مهراد از خصوصیات نقش حامد در سریال پدر می گوید :

حامد از لحاظ پایه و درون خیلی به من نزدیک است، چون من هم در خانواده ای مذهبی بزرگ شده و زندگی می کنم اما او شیطنتی را که من دارم ندارد. حامد آدم خیلی آرامی است که سرش به کار خودش گرم است، زندگی اش را پیش می برد و به کسی کاری ندارد.

شخصیت مادرم در سریال که خانم زنگنه ایفای آن را برعهده دارند، خیلی به مادر خودم شبیه است. حتی قربان صدقه رفتن ها و نگاه کردن های او به حامد نیز مثل رابطه مادرم با من است. آقای مهدی سلطانی هم که نقش پدرم را بازی می کنند، دکتر و استاد دانشگاه هستند و من که هیچوقت برخوردی با او نداشتم، یکی از آرزوهایم بازی کنار ایشان بود. حرف زدن معمولی آقای سلطانی سر صحنه برای من به منزله کلاس بازیگری است و هر جمله ای را که به من می گویند طلا می گیرم و در ذهنم حفظ می کنم.

    وی با اشاره به همبازی بودنش با نیما رئیسی در تله فیلمی که 6 سال پیش ساخته شده، یادآور شد: آقای مسعود فروتن هم مثل آقای سلطانی استاد هستند و زمان هایی که بیکار هستیم، سعی می کنم به حرفهای بزرگانی که در کنارشان بازی می کنم، گوش بدهم تا هم لذت ببرم و هم از تجربیات آنها استفاده کنم.

سینا مهراد در سریال اقازاده

سینا مهراد پس از سریال پدر در سال 99 با همان تیم سازنده سریال پدر در سریال دیگری به نام آقازاده که از نمایش خانگی پخش میشد حضور یافت و بیشتر شناحته شد

ورود به سینما به طور حرفه ای با فیلم پدرش

سینا مهراد بعد از بازی در سریال پدر در جدیدترین فیلم پدرش سعید سهیلی به اسم ژن خوک حضور یافت و به طور حرفه ای و با نقش اول یک فیلم وارد سینما شد.این فیلم در نوروز 98 اکران گردید که در بخش گیشه بر خلاف سایر فیلمهای این کارگردان فروش پاییینی داشت !

علت تفاوت فامیلی اش با فامیل پدرش

او گفته است به دلیل اینکه به طور مستقل از پدرش کار کند و کسی به واسطه آشنایی با پدرش به او پیشنهاد بازیگری ندهد این کار را کرده است . حتی نویسنده و عوامل سریال پدر چندین روز بعد از دورخوانی متوجه این موضوع شده اند که او پسر سعید سهیلی کارگردان سینما است !

سینا مهراد

کدخبر: 770545 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟