یک زن از رابطه و همسر خود چه چیزی می خواهد؟

رابطه عاطفی و سالم بین زن و شوهر بسیار مهم است. زنان هم مانند مردان از رابطه انتظاراتی دارند که باید برطرف شود. برای درک نیاز های زنان در رابطه باید احساسات انان را بشناسید. درک احساسات زنان در رابطه و برطرف کردن انها کار سختی نیست. در این خبر نیازهای زنان در رابطه را می خوانیم.

خواسته های یک زن از رابطه

 زن ها نیز مانند تمام مردان نیازهایی دارند که باید در رابطه و توسط همسرشان پاسخ داده شود اما برخی از مردان تصور می کنند که احساسات زنان آنقدر پیچیده است که نمی توانند نیاز او را پیدا کنند اما باید به شما بگوییم سخت در اشتباه هستید.

نیاز زنان در رابطه و همسرشان، نیازهایی دست نیافتنی و یا غیر قابل فهم نیستند کافی است بتوانید زن ها را درک کنید و در کنار آن ها باشید. نیازهای همسر خود را در این خبر بشناسید.

احساس امنیت : از نیازهای بسیار مهم و محوری زنان در رابطه این است که بتوانند از رفتار و کلمات مردها که نشان دهنده ثبات و بلوغ روانی شان باشد احساس امنیت کنند ، زن ها از آقایونی که رفتار مبهم و گیج کننده در رابطه دارند دوری می کنند و نمی توانند باهاشون صمیمت را تجربه کنند.

حمایتگری : شاید خیلی ها فکر کنند حمایتی که زن از مرد میخواهد حمایت مالی است ولی آن چیزی که عموم زن ها در رابطه میخواهند حمایت عاطفی است.

یعنی طرف مقابل شان قضاوتشان نکند ، سرکوب نکند ، تحقیر نکند ، مسخره نکند و برچسب نزند . مثلاً : ای بابا تو چقدر حساسی! مرد بهتر است سعی کند احساسات زن را به رسمیت بشناسد و به آن ارزش بدهد.

صداقت و روراستی : زن ها خیلی برای شان مهم است که پارتنرشان با آن ها رو راست باشد و بتواند راجع به احساسات و اتفاقات زندگیش بدون هراس با آن ها صحبت کند.

در نهایت خانم ها خواستار حقوق برابر با مردها هستند خصوصا در جامعه ای که تابوهای مردسالارانه هنوز وجود دارد ولی یادمان نرود که جنس زن و مرد و نیازهای روانی شان لزوما یکسان نیست.

کدخبر: 770520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟