شکار مار شاه کبرا 4/5 متری با دست خالی + فیلم
حجم ویدیو: 23.91M | مدت زمان ویدیو: 00:03:14

یک مار شاه کبرا در مزرعه نخل مشاهده شد که با مهارت جالب یک فرد شکار شد.

به گزارش رکنا، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه مواجهه یک مارگیر با یک مار شاه کبرا را به تصویر می‌کشد.

پنهان شدن مار در فاضلاب

بنا به گزارش Thaiger؛ در این ویدئو این مارگیر تایلندی با دست خالی موفق به شکار این مار ۴.۵ متری (تقریبا ۱۴ فوتی) شد. این مار شاه کبرا بیش از ۱۰ کیلوگرم وزن داشت. ساکنان محلی در استان کرابی در جنوب تایلند پس از رویت این مار شاه کبرا در مزرعه نخل با مسئولان محلی تماس گرفته و درخواست کمک کردند. این خزنده سعی داشت در داخل یک مخزن فاضلاب پنهان شود. ساکنان محلی که با دیدن مار دچار وحشت شده بودند از محل فاصله گرفته و منتظر رسیدن کمک ماندند.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود در حالی که ساکنان محلی در فاصله دوری از مار حضور دارند، این مارگیر حرفه‌ای بدون تجهیزات به راحتی این خزنده را شکار می‌کند. «سوتی ناوهاد» در مدت زمان حدود ۲۰ دقیقه این مار کبرا را شکار کرد. آقای ناوهاد ابتدا مار را از زیر درختان نخل به جاده هدایت کرد و سپس عملیات شکار مار را آغاز کرد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این مارگیر گفت که پس از شکار این شاه کبرا، آن را در جنگل‌های اطراف رها کرده است. او گفت احتمالا این مار به دنبال جفت خود می‌گشت که به تازگی توسط افراد محلی کشته شده بود.

کدخبر: 768160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟