استایل جدید شبنم قلی خانی و عکس با مادرش
حجم ویدیو: 5.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

شبنم قلی خانی در ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران زاده شد. شبنم قلی خانی فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغاز کرد. مدتی در فروشگاه لوازم ساختمانی به فروش سرامیک و پارکت روی آورد. شبنم قلی خانی مورد توجه شهریار بحرانی قرارگرفت و تعداد زیادی کوبلن برای برندگان سیمرغ در سال ۷۸ بافت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی درخشید. شبنم قلی خانی  نقش مریم، مادر عیسی مسیح را در این فیلم سینمایی ایفا کرد. شبنم قلی خانی تصویر زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

شبنم قلی خانی

او از سال ۲۰۰۴ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت. شبنم قلی خانی همچنین بازیگری به کودکان را برای چند سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد.

شبنم قلی خانی

به دلیل کار شخصی همسرش و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تئاتر از آغاز سال ۱۳۹۲ به استرالیا نقل مکان کرد و هم اکنون به ایران بازگشته و زندگی می کند.خانم شبنم قلی خانی درسال 1386 ازدواج کرده و هم اکنون صاحب یک دختر بنام شانا می باشد. او درباره ماجرای آشنایی خود با همسرش و همچنین ازدواج شان میگوید:خواهر مـن و خواهر همسرم رضا «کـه از مـا بزرگتر هستند» باهم دوست بودند، آنها نقشه کشیده بودند کـه مـن و رضا بـه طریقی باهم آشنا شویم.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی درباره مراسم خواستگاری اش می گوید: سنتی و البته رسمی برگزار گردید و خداروشکر همه ی چیز خوب پیش رفت. دختر شبنم قلی خانی درسال 1394 متولد شده اسـت.

 

کدخبر: 766652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟