خاص ترین کادو برای روز زن + 10 ایده جذاب و عاشقانه

یکی از دغدغه های امروز کادو روز زن است. گرفتن کادو روز زن برای همه جزو یکی از سخت ترین انتخاب ها بوده است. لیست کادو روز زن می تواند به ما کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشیم و کادو روز زن را با دقت خریداری کنیم. در ادامه بهترین کادو روز زن را می خوانید.

به گزارش رکنا، اگر شما نیز از جمله آقایانی هستید که به خرید کادوی روز زن به عنوان یک کار سخت و دلهره آور نگاه می کنید و هر سال با فرا رسیدن این روز مدت زمان زیادی صرف پیدا کردن هدیه مناسب برای همسرتان می کنید در ادامه مطلب با پرشین استار همراه شوید تا با ایده های جالب و متنوع هدیه روز زن آشنا شده و امسال با خرید بهترین هدیه روز زن، همسر، نامزد و یا خواهر خود را سورپرایز کنید

چه هدیه ای برای مادر و همسرانمان بخریم

1. گل های زیبا

گل زیبا

شاید کمی کلیشه ای به نظر برسد اما تقدیم دسته گل یکی از بهترین هدایایی است که اثر فوق العاده ای روی طرف مقابل مخصوصا همسرتان می گذارد.

برای روز زن می توانید یک دسته گل زیبا، یک گل تزیینی داخل گلدان یا چند شاخه گل رز با یک دنیا عشق به همسرتان تقدیم کنید.

2. کتاب یا فیلم

کتاب دیجیتال

اگر همسرتان جزو دسته خانم هایی است که بیش از پوشاک و لوازم آرایش به کتاب یا فیلم علاقه دارد به شما تبریک می گوییم! شما برای خرید هدیه روز زن جزو خوشبخت ترین مردان روی زمین محسوب می شوید، زیرا به راحتی و با صرف کمترین زمان می توانید به کتابفروشی مراجعه کرده و با توجه به سلیقه و روحیه او کتاب یا فیلم مورد علاقه اش را خریداری کنید.

3. دورهمی های دوستانه

بی شک یکی از علایق خانم ها گذراندن یک روز خوب با دوستان شان می باشد و چه بهتر که در چنین روزی این فرصت عالی را برای همسرتان فراهم کنید.

برای این کار کمی خلاقیت به خرج دهید، می توانید یک مهمانی ترتیب داده و تعدادی از دوستان نزدیک همسرتان (یا مادر و خواهر همسرتان) را به صرف شام یا دورهمی عصرانه دعوت کنید یا در رستوران برای او و دوستانش صندلی رزرو کنید تا ساعاتی از روز را با هم بگذرانند، بلیط سینما، تئاتر و موزه نیز ایده های جالب برای دورهمی های دوستانه همسرتان است.

4. صنایع دستی

کمتر خانمی را می توان یافت که به صنایع دستی علاقه نداشته باشد و البته برای خرید چنین لوازمی دست شما بسیار باز است، کافیست به یک فروشگاه صنایع دستی رفته و یک اثر دستی زیبا در زمینه دلخواه همسرتان (از جواهرآلات گرفته تا دکوری های منزل، کیف و غیره) خریداری کنید.

5. پک لوازم بهداشتی و آرایشی

لوازم آرایشی

آقایان معمولا به دلیل مشغله زیاد علاقه چندانی به انتخاب چند قلم جنس ندارند اما توصیه ما به شما این است که این بار برخلاف سال های گذشته به دنبال پک ها باشید، البته نه پک های آماده، بلکه سعی کنید لوازمی که همسرتان واقعا به آن ها نیاز دارد را گلچین کرده و به صورت پک کادوپیچ به او تقدیم کنید.

پک لوازم آرایشی یا پک لوازم بهداشتی شامل صابون، نمک حمام، شمع و غیره از بهترین گزینه ها برای هدیه روز زن هستند.

6. قاب عکس

یک قاب عکس با حاشیه زیبا تهیه کرده و با توجه به علایق همسرتان عکس، شعر یا نقاشی زیبایی داخل آن قرار دهید یا حتی می توانید به خط خودتان نقل قول، شعر یا داستانی نوشته و قاب کنید. این ایده علاوه بر کم هزینه بودن تاثیر خوبی روی همسر یا نامزدتان به جا خواهد گذاشت.

7. لوازم آشپزخانه

آب میوه گیری، غذاساز، مخلوط کن، قهوه ساز و غیره همگی جز لوازمی هستند که امروزه هر خانمی به آن ها نیاز پیدا می کند، اگر جای یکی از این وسایل در آشپزخانه منزل تان خالی است چه زمانی بهتر از روز زن برای پر کردن جای آن!

8. جواهرآلات

بی شک یکی از اولین چیزهایی که هر مردی برای روز زن به آن فکر می کند خرید جواهرآلات است چرا که اغلب خانم ها از دریافت طلا و جواهر حس خوبی پیدا می کنند.

با توجه به بودجه مالی و سلیقه همسرتان می توانید از گردنبند، دستبند یا گوشواره طلا و نقره برای تبریک روز زن استفاده کنید. حک کردن نام او روی یک پلاک طلا نیز ایده بسیار جالبی خواهد بود.

9. کیف و کفش و مانتو

اگرچه خرید مخصوصا خرید از نوع پوشیدنی برای آقایان کار فوق العاده سختی به نظر می رسد اما برای این روز خاص دل تان را به دریا زده و با خرید ست کیف و کفش یا مانتو مجلسی لبخند رضایت را به لب های عشقتان بنشانید.

10. ایده های دیگر

اگر در زمینه شیرینی پزی تجربه دارید می توانید شیرینی یا کیک دلخواه همسرتان را درست کرده و در این روز باشکوه در کنار هم از خوردن آن لذت ببرید.

اگر آشپز خوبی هستید غذای مورد علاقه همسرتان را بپزید و اگر سررشته ای در پخت و پز ندارید می توانید با هم به رستوران دنجی که حس می کنید از بودن در آن جا لذت خواهد برد بروید.

اگر از شوهرانی هستید که معمولا دخالتی در کارهای منزل ندارید، در این روز ویژه از همسرتان بخواهید دست به سیاه و سفید نزند و شما و فرزندان تان به به امور منزل رسیدگی کنید، این کار برای خانم ها بسیار ارزشمند است. شک نکنید

کارت هدیه نیز از هدایایی است که هم مردان از تقدیم آن احساس رضایت خواهند داشت و هم خانم ها از دریافت آن خوشحال می شوند زیرا در زمان صرفه جویی کرده و به خانم ها این امکان را می دهد تا به سلیقه خودشان آن چه دوست دارند خریداری کنند.

کدخبر: 765166 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟