جزئیات تیراندازی در خیابان شریعتی ! + فیلم وحشتناک و شوک آور
حجم ویدیو: 9.57M | مدت زمان ویدیو: 00:01:17

به گزارش رکنا، ماجرا از انتشار یک فیلم خشن و هولناک در فضای مجازی آغاز شد. در  این فیلم پرهیاهو مردجوانی که به  شدت مورد ضرب وشتم قرار گرفته با سر وصورتی خون آلود روی زمین افتاده است. از صدای افرادی که اطراف او را گرفته اند می توان متوجه شد او با یک کلت کمری اقدام به تیراندازی به مرد دیگری کرده است. اما انگار شانس با او یار نبوده و گرفتار شده است.

اما پلیس چه گفت

طبق گزارش پلیس، شب یکم بهمن ماه امسال درگیری فردی  با صاحب فست فود در خیابان  شریعتی به پلیس گزارش شد. با حضور به موقع پلیس در محل حادثه مشخص شد  متهم اقدام به شلیک 3 تیر جنگی با اسلحه زعاف به سمت مالک فست فود کرده است .

پس از دستگیری متهم یک قبضه اسلحه زعاف و 5 تیر جنگی از وی کشف و ضبط شد. همچنین متهم به همراه شاکی به کلانتری منتقل شد.

حضور درمحل حادثه

انتشار این فیلم و همه حواشی آن باعث شد سری به محل وقوع تیراندازی بزنیم. هیچ کس راضی نبود در مقابل دوربین شرحی از ماجرا را تعریف کند اما طبق گفته شاهدانی که لحظه تیراندازی را دیده بودند، مردجوان خودرو را کمی بالاتر از فست فود نگه می دارد سپس اقدام به شلیک سه تیر هوایی می کند.

این همه ماجرایی است که شاهدان از آن شب تعریف کردند. مرد میانسالی که از اهالی محل بود نیز گفت: بعد از تیراندازی چندنفر روی سر مردمسلح ریختند و او را حسابی کتک زدند. نمی  دانم چرا این کار را کرده بود اما از میان حرفهایشان متوجه شدم خصومت شخصی دارند.

یکی از کسبه های محل نیز گفت: چون روز جمعه بوده و بیشتر مغازه ها تعطیل کسبه چیز زیادی ندیده اند. با این حال فکر می کنم ماجرای درگیری شخصی بوده است.

 

کدخبر: 765112 ویرایش خبر
لینک کپی شد
جعفر پاکزاد
آیا این خبر مفید بود؟