حجاب نیم بند مریم سلطانی در کیش + عکس های لو رفته

مریم سلطانی متولد 6 بهمن 1353 در تهران است. مریم سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون است. مریم سلطانی فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت می باشد. مریم سلطانی از 26 سالگی جلوری دوربین رفت و حالا با کم کاری چندین شعبه سالن زیبایی و آرایشی تاسیس کرده است. مریم سلطانی تصاویری در اینستاگرام خود منتشر کرد و افزود.

مریم سلطانی

مریم سلطانی

همه رویاهای بزرگ، ابتدا در سر یک رویاپرداز بوده اند!

همیشه به یاد داشته باش که تو در درون خودت، قدرت، صبر و اشتیاقی سوزان برای تغییر دنیا داری!

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی متولد ۵ ام بهمن ماه در شهر تهران، فارغ التحصیل رشته مدیریت در مقطع لیسانس است. وی اصرار زیادی به مخفی ماندن سال تولدش دارد و به همین علت تا به حال هیچ سند معتبری برای سن وی در دسترس نیست.

کارش در بازیگری را در کلاس های حمید سمندریان استارت زد در همین هنگام برای بازی فیلم سینمایی انتظار در سال ۱۳۷۹ معرفی شد و با سریال کلانتر ۱ در سال ۱۳۸۲ وارد دنیای تلویزیون شد. یکی از بهترین نقش هایش در تلویزیون سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی بود.

علایق ورزشی

علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و ورزش را به صورت حرفه ای پیگیری می کند . ورزشی های شنا و بادی بیلدینگ را به صورت حرفه ای کار می کند.

خدا حافظی موقت از بازیگری

آخرین حضورش در فیلم بچگی ات را فراموش نکن در سال ۱۳۹۰ بود. چند سال است که به شکل موقت از دنیای بازیگری فاصله گرفته و در حال حاضر چندین شعبه سالن آرایشگری دارد با اینکه خودش آرایشگر است به شدت طرفدار سادگی است و آرایش ها و مدهای چهره آرایی عجیب و غریب را نمی پسندد

ازدواج

مریم سلطانی هنوز ازواج نکرده و مجرد می باشد.

موسیقی و تغذیه

با موسیقی میانه خوبی دارد و موسیقی را جزئی از زندگی یک هنرمند می داند و پیانو رو بعنوان ساز مورد علاقه اش انتخاب کرده است .

کدخبر: 762553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟